Hallo allemaal, Hoe gaat het bij jullie? Hier gaat alles heel goed. Gisteren zijn we weer bij de gyn. in Nijmegen geweest en hebben we weer een echo gehad. Ons Frummeltje is volledig op groei en ik ben nu 16 weken en 1 dag. Ik heb echt al een behoorlijke buik en de baarmoeder zit nu navelhoog. Ons Frummeltje beweegt goed en als ik de hand op mijn buik leg komt het al naar de hand toe. Heel mooi hoe dat zo snel al kan. Mijn bloeddruk is 4 weken heel erg laag geweest (102/62) en die was gisteren 119/78 dus ook dat gaat weer goed. De ergste beginkwaaltjes hebben we nu achter de rug. Moe ben ik al helemaal niet meer en misselijk gelukkig ook niet meer. Wel merk ik nu echt al dat ik de buik meedraag, maar daar zijn we alleen maar heel erg trots op. We hebben momenteel echt niks te klagen en ik geniet ook volop. Volgende week gaan we op de babykamer beginnen. Onze oudste sliep op de kamer waar Frummeltje straks komt en nu is de oudste vandaag naar haar nieuwe kamer op zolder gegaan. Dus nu nog de laatste spulletjes van Margreet daar weg halen en dan kunnen we behang gaan plukken en gaan schilderen en overnieuw behangen. Als we daar mee bezig zijn plaats ik af en toe wat foto's. Ik ben echt blij dat we ermee aan de slag kunnen. We gaan er met frisse moed tegenaan. Jullie ook succes met de zwangerschap en tot de volgende keer.
Fijn dat de echo goed was, geniet er lekker van (door oa aan de babykamer te beginnen). Succes verder!