20 weken echo gehad, wat denken jullie? Jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamavanJurre, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Je kunt het niet zien. Aks je het niet wilt weten omzeilen ze dat heel handig! Bij ties zagen we ook steeds drie streepjes, op verschillende fora zei iedereen eensgezind meisje. We kregen een jongen ;) ;)

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Drie streepjes is inderdaad een meisje, maar ik vind de streepjes bij deze foto te ver uit elkaar zitten voor het geslacht. Je kan uit deze foto niet opmaken wat het wordt.

Laat je het weten over 20 weken? :D

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou ik ga dus lekker tegendraads doen want de echo is niet van achter of onder gemaakt maar van voren buikje duidelijk zichtbaar en ik zie dus een pieleman en zeg dus dit is een knul van bovenaf gemaakt :)

4. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Haha :)

Nee we willen het echt niet weten, maar als je dan ineens deze foto voorbij ziet komen ga je toch gokken en we waren allebei toch wel heel nieuwsgierig geworden ;) Vooral omdat we allebei op de echo zelf dachten te zien dat er iets "uitstak" zeg maar, dus dachten we jongentje, en toen zagen we deze foto en dan zou je misschien zeggen meisje. Dus gingen we speculeren ;)

Ikzelf weet het echt niet en wil het ook niet weten, we wachten gewoon lekker af! Het belangrijkste is dat het gezond is en het geslacht maakt ons echt helemaal niets uit.

Maar het speculeren blijft leuk :p

5. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Deel Deze Pagina