Echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door es1977, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb op 1 September een echo gehad toen was ik 5 weken en 6 dagen toen was het vruchtje 2,3 mm.En mocht ik 11 september terugkomen voor een echo nu ben ik afgelopen donderdag geweest was ik 7 weken en 2 dagen het was wel gegroeid en we zagen een hartje kloppen maar het was nog maar heel klein het was nog maar 3,5 mm groot en mijn zwangerschapsring was ook nog maar 5mm groot ze zegt je bent korter zwanger maar dat kan echt niet.Nu mag ik 29 September weer terug voor een echo ben er best zenuwachtig over en nu moet het echt goed gaan groeien .Wie heeft dat nog meer meegemaakt of iets dergelijks?

2. Mama Van Keano

6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    als t kindje de grote heeft van een zwangerschap van 7 weken en 2 dagen dan zal t toch echt zo zijn !
    ik heb gisteren men echo gehad ik ben nu 6 week en 3 dagen terwijl ik dacht 8 weken te zijn...

alles kan hoor je weet ook niet wanneer je uk naar de baarmoeder is gegaan t kan ook een week rond dwarrelen ergens voor t goed gaat zitte, en dat weet je niet en kun je ook niet weten.....

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hebben jullie deze echo in wendig gehad of uitwendig ik krijg in week 7 en nog wat dagen een echo en benieuwd hoe dit gebeurt en als het hartje dan al kan zien kloppen

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Als jullie het hartje hebben zien kloppen zou ikme niet te ongerust maken! Jullie kleintje is nog zo klein dat het lastig is alles goed op te meten. Elke mm die ze missen scheelt weer een aantal dagen. Je zal zien, over een paar weken is het beter meetbaar en ben je misschien ook verder als dat zenet dachten.

5. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Dank jullie wel voor jullie antwoorden ik heb deze echo inwendig gehad en blijf toch wel weer zenuwachtig tot 29 September.
    Maar wie weet waren mijn andere kinderen ook wel zo klein in die periode.Van de zwangerschap.Dat weet ik namelijk niet want bij de 2e en 3e heb ik toen met 12 weken pas een echo gehad.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    es1977 waarom zou het niet kunnen volgens jou?
    Een bevruchte ei kan zoiezo 1 week stil staan in de groei en ontwikkeling.
    Ik heb dit zelf ook gehad terwijl ik toch echt wist wanneer mijn eisprong was.

7. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Oke ik wist niet dat dat kon heb namelijk 3 dochters en heb het nog nooit meegemaakt.En in die periode heb ik daarna geen gemeenschap meer gehad met mijn vriend vandaar dat ik dacht dat dat niet kon.

Deel Deze Pagina