Zó spannend, de tijd tussen je eerste test en eerste echo!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Robin77, Nov 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Worden jullie ook helemaal gek van het wachten tot je eindelijk voor je eerste echo mag? Ik vind het wel echt heel spannend hoor! Ik voel me ontzettend zwanger, van cup B naar cup D, erg moe en ik moet overdag vaker wat eten om niet misselijk te worden. Maar als je dan soms leest dat er bij de echo geen hartje of niets te zien is...volgens mij zakt de grond dan echt onder je voeten weg :( Ik ben nu 5,6 week zwanger en mag de 27ste november voor mijn eerste echo.

Bij hoeveel weken gingen jullie voor het eerst heen? Ik ben negen weken zwanger bij mijn eerste echo!

2. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    Ik mag er dinsdag heen dan ben ik 7 weken en 1 dag, heb met 5,4 al een echo gehad, maar toen was er logischerwijs alleen een vruchtzakje te zien.Maar dit ivm met voorgeschiedenis, zie ondertekst.

moed houden hoor, we zitten allemaal met dezelfde spanning.

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik mocht van mijn VK met 9 weken maar had zelf er eentje eerder geregeld vonden we leuk omdat het dan savonds kon (ipv overdag zonder mijn man) en we gingen de dag erna trouwen dus wilde even zien of er echt wat inzat..

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Oh ik heb en houd ook wel goede moed hoor, het voelt ontzettend goed. Het duurt alleen zo ontzettend lang ;)

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Hoi

Ik herken het gevoel wel hoor. Ik had met 8 weken mijn 1e afspraak bij de VLK, maar was alleen maar een intake.
    Echo wordt pas gedaan bij 12 weken en dat is dus volgende week. 1 week nog in spanning en onzekerheid of alles goed zit.

Maar gelukkig is nu de laatste week aftellen begonnen en kan ik toeleven naar de 1e echo!

6. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Tja....en daarna moet je weer 3 weken wachten tot je 12-weken echo...... en dan weer 8 weken tot de 20-weken echo.......en dan helemaal lang wachten totdat je de kleine in het echt ziet.
    Ik had met 12 weken mijn 3e echo al, en nu dus 8 weken helemaal niets, ben ook niet misselijk meer, nauwelijks nog zere boobs, maar buik goeit nog niet echt hard. Kortom......wen maar vast aan het wachten :D :)

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Haha ongeduld is absoluut mijn allerslechtste eigenschap :)

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    man dat je dat kan! ik zou dat echt niet kunnen ik wil weten wat er in mijn buik allemaal gebeurd haha (veel te nieuwsgierig) ik regel dat gewoon effe zelf voor 25 euro ben je dan een heel happy mens en met 8 weken mag je zelfs het hartje al horen!

9. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    @imd

Ik heb het de laatste weken ook heel moeilijk gehad met 't wachten. Je wilt idd weten hoe het daarbinnen allemaal zit.
    Heb er wel over gedacht om ook zelf ergens een echo te laten maken, maar vind het toch fijn om de 1e echo bij mijn vlk te laten doen.
    En het hartje hebben ze bij de 1e afspraak wel geprobeerd...maar bij 8 weken nog te vroeg om dit uitwendig te kunnen horen.

Ach, nog maar 5 dagen en dan kan ik naar onze uk kijken. En wordt ik mogelijk ook wat meer gerustgesteld.
    Nu toch altijd een beetje onzeker of het allemaal wel oke is

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hey dames!

Ik ben nu 6weken en 1dag zwanger.
    Op 2dec heb ik mijn eerste gesprek bij vk(toevallig bij mijn eigen zus!) en op zelfde dag meteen mijn aller eerste echo. Dan ben ik 9weken en 2dagen zwanger.

Ik ben zo nerveus, niet leuk meer. Ik weet precies hoe je je voelt. Je ziet op test dat je zwanger bent maar nu wil ik het toch echt met eigen ogen zien haha Het is nog moeilijk te geloven. Heb al wel veel pijn in de boobs, mn buik ook af en toe en zo nu en dan misselijk
    Ben ongeveer 6Juli uitgerekend. Even volhouden nog.

Groetjess

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb met 6wkn en 6 dgn mijn eerste echo gehad. In totaal heb ik ongeveer 12 echo's gehad ,maar iedere keer is het weer een wonder om je kindje zo te zien :D

Share This Page