20 weken echo gehad.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Veraenroy, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik zit op de camping want ik heb vakantie, maar vorige week hebben we in het ziekenhuis de 20 weken echo gehad. Alles met de baby was in orde, en het was voor 100% een meisje. Wel moesten we vandaag nog terug omdat ze het hoofdje niet konden opmeten, maar dat is net wel goed gelukt.

Ik had niet verwacht dat het een meisje zou zijn, want mijn gevoel zei dat het een jongetje was. maar ik vind het echt super dat het een meisje is.

Een ding zeg ik jullie wel, die chineese geslachtskalender en andere bakerpraatjes zijn bij mij dus niet uitgekomen. Alles wees op een jongetje, maar het is toch echt een meid.

Volgende week ben ik weer aan't werk, dus dan ben ik wat vaker online.

Een hele fijne week nog.

Groetjes van Roy, Vera en onze kleine meid!!!!

2. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    wat leuk dat je gelijk weet dat je een meisje krijgt.

bij mij konden ze 2 weken geleden het hoofdje ook niet meten maar ik mag er niet voor terug komen?? (zou dat nu wel moeten dan denk je)

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Toevallig hebben wij 1 augustus ook een 20-weken echo gehad. Ook wij waren ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. Iedereen in onze omgeving trouwens. En wij hebben 96% zekerheid dat we een meisje krijgen. Ook de chinese kalender klopte niet en ook de pendel niet. Toch laten we nog wel een 3d echo maken voor de zekerheid.

groetjes Bianca.

Deel Deze Pagina