20 weken echo gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamaEsther, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    En alles was helemaal 100% in orde, voor zover je het kan zien natuurlijk..! :-D Jeetje, wat is dit heerlijk zeg en wat zit ik nu te genieten! Was van tevoren helemaal niet zenuwachtig ofzo, we hadden geen reden tot bezorgdheid.. Maar om de bevestiging te krijgen dat alles in orde is, dat is toch een enorme opluchting! :) (Oh, en het is ook 'nog steeds' een jongetje..! :) ) Whoehoe, ikke ben blij! En dat moest ik even kwijt. :)

Liefs
    Esther

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Gefeliciteerd wat leuk dat je prinsesjes er nu ook een prinsje bij krijgen!

3. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Proficiat meid! En leuk dat je na 3 meiden een knul krijgt

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Dank jullie wel! ;) We vinden het zelf ook wel leuk, maakt het toch wel helemaal af.. Al was een kwartet meiden natuurlijk ook schitterend geweest! :p

5. Ceylin

Ceylin Nieuw lid

16 jan 2009
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje;

gisteren naar 20 weken echo geweest en kreeg daar te horen dat het hoofdje ietsjes te klein is (HC kleiner dan P5, achterhoorn 10,6 mm)en dat er mogelijk een cyste in de hersens zit.

Ik ben zo bang geworden ze heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor a.s. maandag.

Ik wil vragen wat een milde ventriculomegalie nou precies inhoudt, en of dit hetzelfde is als een cyste in de hersens?betekent dit een kindje met syndrooom?

bovenaan het formulier wat de verloskundige me heeft gegeven voor de arts voor maandag staat milde ventriculomegalie en daaronderstaat mogelijk cyste.

Kan iemand alsteblieft helpen en het voor mij wat duidelijker maken.
    ik heb de hele nacht niet geslapen en bijna niks gegeten.

Seval

Deel Deze Pagina