Eerste 3 maanden, vaak ziek thuis van werk?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Vlinder24, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Dag dames,

Zijn jullie in de eerste 3 maanden van jullie zwangerschap veel ziek thuis geweest i.v.m. jullie zwangerschap?

Groetjes Marieke

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    oeps ik heb in het verkeerde rubriekje geplaatst..

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik was in ieder geval echt ziek nu af en toe nog maagzuur smorgens kon niet opstaan smorgens geen energie enzo

ik moet namelijk 5uur opstaan..
    ik begin in september weer met mn stage

4. Seth

Seth Niet meer actief

Bij mijn eerste werkte ik nog.... en NEE niet ziek thuis gebleven....
    was sóchtends soms beroerd... kotste ik... en hup mn gedachte verzetten... verstand op 0 en door...

met 14 weken zwangerschap gemeld op werk... en ze hadden ook helemaal niets gemerkt....

5. debozoe

debozoe Bekend lid

Oct 12, 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik eigenlijk niet, ben geloof ik 1 keer thuis gebleven..

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Geen enkele dag ziek geweest gelukkig!

Maarja, qua kwaaltjes heb ik echt een perfecte zwangerschap gehad! Nooit misselijk enzo. Hooguit rond een uur of 20.00 uur sneller moe en ik groeide rap! ;)

7. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Hier hetzelfde. Tijdens de eerste maanden ben ik geen 1x ziek thuis geweest. Ik heb het met 16 weken verteld en niemand had iets gemerkt.

Helaas nu wel vanaf week 23 thuis is ontstoken bekken en BI :( Ik had het allemaal heel anders voor ogen....

8. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik werkte bij de eerste ook nog en ben ook niet thuis gebleven, behalve vanaf week 29 ivm BI :(
    Heb wel in het begin 5 min. geslapen op het toilet omdat ik zo moe was..........

liefs Es

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik heb me gelukkig ook niet ziek hoeven melden! Ze wisten vanaf het begin dat ik zwanger was, door ivf-icsi al veel ziek moeten melden wegens alle ziekenhuisbezoeken. Ben 3 weken wel suuuuupermisselijk geweest, dat ik een keer op 10 in de ochtend naar de wc sprintte om te kotsen. Maar kon buiten dat wel werken (alleen kwam er waarschijnlijk stuk minder uit mijn handen dan normaal ;) hoewel ze dat niet merkte)

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Tot nu toe nog geen dag ziekgemeld ivm zwangerschap. Ik heb nu echt de griep, dus ook als ik niet zwanger was geweest zou ik thuis zijn gebleven. ;) Maar ik mag tot nu toe ook helemaal niet klagen qua kwaaltjes, in totaal 5 dagen misselijk geweest ofzo en dat was aan het einde van de dag.

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Ik heb tot nu toe niet gedaan.

Maar op dagen zoals vandaag zou ik het graag doen. Ik heb de hele dag al het idee dat ik op punt van overgeven sta, maar er komt niets:(

Collega's krijgen het maandag te horen, als vanavond alles goed is bij de VK. Dat maakt het wel een stuk makkelijker.

12. Fed

Fed Actief lid

Apr 2, 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 dagen thuis gebleven. Op zich ben ik niet zo lang misselijk geweest, maar wel heel duizelig. Die 3 dagen kon ik er niet van staan, daar komt dan nog bij dat ik ongeveer een uur moet rijden / openbaar vervoer om op mn werk te komen. De drie maanden zijn nog niet helemaal voorbij (nu in 13e week), ik ben nog duizelig, maar niet iedere dag even erg.

Share This Page