Zo zenuwachtig voor de termijnecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door RSL, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb straks om 11:40 de termijn echo... en ik ben zo verschrikkelijk gespannen... De vorige echo deed ons ukkie het heel goed! Maar gister sprak ik een vriendin van mijn schoonmoeder, en toen kregen we het over deze echo. Ja nou het is nog zo vroeg, en "huppeldepup" had ook een goede echo en kloppend hartje en daar was het wel mis met 9 weken! En nu ben ik zo verdrietig en bang.. Waarom zeggen mensen dat soort dingen toch, DAT WIL IK NIET HOREN!!! ik weet dat dat kan!! Ik word er zo verdrietig van, als ze geen positieve dingen kunnen zeggen, heb ik liever dat ze zich stil houden.. word er alleen maar bang van...

Maar goed dat dus...
    Gelukkig gaat mijn lieve schoonmama mee, dat vind ik wel fijn. En ik hoop dat ik wederom mag filmen, zodat mijn mannetje het ook kan zien als hij vanavond thuis komt.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil bereiken, maar gewoon even van me af schrijven denk ik... grr hormonen...:)

2. Ikke31

Ikke31 Actief lid

8 apr 2014
    273
    18
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik snap je helemaal. Ik was ook zo zenuwachtig toen. Ik denk dat dat wel normaal is. Nu heb ik dat ook wel voor de echo's.

Ik vind het ook zo vervelend dat mensen dat zeggen...grrr. De kans dat alles goed is is veel groter, zeker nadat je al een goede echo hebt gehad. Ik zou gewoon tegen ze zeggen dat je het niet leuk vind om te horen. Deze periode is al zenuwslopend genoeg zonder die opmerkingen.

Ik duim in elk geval strakjes voor een goede echo....probeer er zeker ook van te genieten. Het zijn toch ook heerlijke momenten.

Succes!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ach,altijd vervelend dat mensen zoiets moeten zeggen.
    De kans op een mk wordt bij iedere echo kleiner.
    Laat je momentje niet verpesten en geniet straks van het mooie uitzicht!

Ps: waarom gaat je man niet mee naar zulke "belangrijke" echo's?;)
    Lijkt me toch fijner om samen met je man te delen.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Succes en veel plezier straks *even een vrolijke noot*

Het is vast allemaal goed!
    9 van de 10 zwangerschappen gaan goed houd je daaraan vast!

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je hebt altijd mensen die dat zeggen. Ik was na een lange weg dankzij ICSI zwanger geworden, met 7+6 de eerste echo met een kloppend hartje, ik helemaal blij en opgelucht.
    Toen zei iemand,'het met 9 wkn ook een kloppend hartje een week later was het dood!'
    Vond het zo'n rot opmerking, terwijl zij wist in welk traject we zaten en het was ook nog iemand die steeds heel snel zwanger werd.
    Succes vandaag en hopelijk kan je gaan genieten!

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Die mensen die dat steeds zeggen tegen een zwangere zijn echt gestoord gewoon. Net voor de bevalling hoorde ik van minstens 5!! mensen "oh die en die's baby is overleden bij de bevalling".

Gelukkig worden er meer gezonde kindjes geboren. Ik zou me daaraan vasthouden. Het komt vast helemaal goed!
    Heel veel plezier straks bij je eerste echo.

Neem je camera mee! Je kleintje zit nu in de bounce fase.
    Her is net een klein kikkertje in je buik :D

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hij is nu mee geweest naar 2 echo's. Hij gaat met de 13 en 18 weken echo ( de 20 weken echo's) wel mee. Ik neem zijn moeder mee omdat het voor haar ook speciaal is, het eerste kleinkind dus rete trots :) en ml bel ik zodra de afspraak geweest is. Komt beter uit met het werk enzo.

De telefoon gaat mee, en ik hoop dat ik weer filmen mag, zo bijzonder hihi.

En alle lieve dames bedankt voor de reacties!
    Doet me toch goed hoor.. het is en blijft gewoon zo ontzettend spannend... we hopen op goede berichten, en dat ik straks een prachtig wondertje mag zien!!!

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind elke echo spannend. Elke keer zoek ik meteen naar het hartje of beweging. En gelukkig word ik elke keer snel gerustgesteld en kan ik genieten. Maar ik denk dat het spannend blijft.

9. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ons Ukkie is goedgekeurd!! Ooh wat ontzettend blij!! Kruip gauw weer op mijn roze wolk!! nu 9+1

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Super!!
    Geniet ervan!;)

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Fijn! Geniet ervan!

12. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Oh maar daar zeg ik meteen wat van.. ik kreeg een appje van een vriendin die ineens met een verhaal kwam. Een vriendin van een vriendin ( ;) ) heeft tijdens de bevalling haar kind verloren. Ik moet nog dik 8 weken. Ik zei meteen dat ze zulke verhalen voor zich moest houden. Ik snap zulke idiote mensen gewoonweg niet.

Goed om te horen dat alles ok is! Nu weer op je roze wolk jij met je beepje en gewoon genieten! Mochten er mensen in je omgeving weer met zo een schrik verhaal aankomen gewoon negeren en zeggen dat je dat liever niet hebt. Geen behoefte aan. X

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Thnx all... Ja dat ga ik in het vervolg ook doen. Als ze niets positiefs te melden hebben, kunnen ze zich beter stil houden. En dan moet ik er zelf iets van zeggen, want het helpt niet als ik in mijn hoofd van alles wil zeggen, maar mijn lippen op elkaar houd..

Deel Deze Pagina