20 weken echo gehad

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by allwoman, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    En alles was gelukkig goed!
    Het was prachtig om te zien,en voor mij man nog net wat specialer omdat dit ons eerste kindje samen is...mijn dochtertje vond het ook wel wat allemaal ;) zo veel details!

Erg dubbel als je in je topic net leest dat iemand een slechte uitslag heeft gehad,het is zo oneerlijk,des te meer zijn we er van bewust hoe we in onze handen mogen knijpen!

ik heb de foto's in mijn album staan.
    voor iedereen die nog gaat voor de 20 wkeen echo:veel succes!

groetjes esther

2. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    Gefeliciteerd met de goede uitslag van de echo!

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Hey Esther! Ja, dubbel hè?! Heb sinds het bericht van Klusser niet echt meer gelachen vanmiddag :( ....

Maar voor jullie ben ik ontzettend blij dat alles goed is met jullie kleintje! Gefeliciteerd :D ! Weten jullie het geslacht ook?!

4. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel!

He Joli: ja idd ,ik kreeg echt kippevel toen ik het las en dacht gelijk "he neej he!"

Nee we wilden het geslacht niet weten en hebben netjes de andere kant uitgekeken toen het in beeld was hihi ;)

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Nou inderdaad! Ik ben er echt helemaal van van de leg hoor :( ... Ik zat gisteren nog te denken van 'goh! Het gaat allemaal lekker met ons hier!'... En dan lees je dit....

Knap van je dat je je hoofd hebt omgedraaid trouwens ;) ! Je foto's zijn erg mooi!

6. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel Joli;)

Share This Page