afgelopen vrijdag weer een controle gehad bij de verloskundige.. alles weer gemeten en bekeken en toen kwam het op het laatst nog, het hartje luisteren.. altijd een mooi moment... heb er wel 10 min. gelegen..het was ff zoeken... afgelopen x lag het rechts halverwege de buik maar nu .. lag het helemaal onderin in de baarmoeder, tegen de venusheuvel aan... wist van mezelf wel dat het wel goed was maar toch schrik je wel ff.. maar gelukkig was het hartje luid en duidelijk te horen...! er komt nu zekers een spannende tijd aan, over 2.5 week weten we wat het wordt.. een jongen of een meisje.. ? maar mijn gevoel zegt toch een beetje dat het een jongen wordt.. afwachten of mijn gevoel het goed heeft.. maar nog meer vrouwen waarvan het kindje helemaal onderin lag .. ??[/color]
Die van mij heeft de hele tijd zo'n beetje onderin gehangen. Tot nu, nu hij niet helemaal meer dwars kan liggen zonder dat t krap wordt. Nu ligt hij de meeste tijd met zn koppie naar bene.
hiero. mijn uk ligt al vanaf het alle begin helemaal onderin de bekken en ligt er nu al met het hoofd, wat dus erg pijnlijk is. ook de blaas heeft t nu erg zwaar
ooooh dus dat kan met deze zwangerschapsduur? ik dacht al dat het aan mij loag, want ik heb ook duidelijk het gevoel dat de kleine helemaal laag in mijn bekken ligt, maar dacht dus dat ik gek was en het me verbeeldde, maar toch niet?! Fijn om te weten!
bedankt allemaal voor zover met de reacties.. dus het blijkt heel normaal te zijn.. maar voelt het bij jullie ook als een 'steen' onderin.. soms echt zo'n zwaar gevoel.. of veranderd dat namate de zwangerschap vordert..?
hahahaha das ook grappig.. stuur net een reactie naar je toe over de pret echo ... nee je bent niet de enige !
hahahaha das idd heel toevallig en gelukkig maar moet mn kleintje telkens zo laag zoeken met de doppler al lijkt het de laatste dagen dat die een beetje omhoog begint te komen
had ik ook hoor, bij de 19 weken controle! Nu ligt ie wel hoger want de beeb schopt nu ter hoogte van mn navel etc