Beter uitstellen of kan het wel?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mammie1982, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Ik heb een dilemma waar ik mee zit.
    We hebben een nieuw dressoir en een nieuwe salontafel gekocht en deze moeten nog bezorgd worden. Ze zijn gemaakt van spaanplaat en mdf.
    Nu lees ik op internet beangstigde berichten over uitdampende meubels. En dat er formaldehyde vrij komt. Dat zou schadelijk zijn voor het ongeboren kind. Maar als het kind er is is het ook schadelijk. Wat zijn de risico's? Welke schade kan het kindje hiervan ondervinden? En kan ik het gewoon in de huiskamer neerzetten nog tijdens de zwangerschap? Ik ben veel thuis dus verblijf veel in de huiskamer. Heb dit ook gelezen op de website van het knov dus vandaar mijn vraag aan jullie. Hopelijk kunnen jullie me meer duidelijkheid geven.

Bedankt

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

belangrijk is dat je de ruimte waar de meubels staan goed ventileert. Overdag leef je natuurlijk in de huiskamer, maar misschien kan je het 's nachts goed ventileren. Ook de meubels regelmatig goed schoon maken helpt ook goed. Succes!

Groetjes Monique

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi monique,

Bedankt voor je reactie. Goed ventileren zal ik sowieso doen. Maar zijn er ook risico's aan verbonden? En zo ja welke?

Alvast bedankt

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Als je goed ventileert en schoon maakt niet!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina