20 weken echo: handje mogelijk niet goed ontwikkeld

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rus05, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oh meid, het berichtje wat je plaatst hadden ook mijn woorden kunnen zijn een aantal weken geleden. Ik weet zo hoe je je voelt, het is afschuwelijk... En zo herkenbaar... Wat het voor jullie nog afschuwelijker maakt is dat de uitslagen echt te lang op zich laten wachten. Heel onmenselijk... Jullie zijn nog steeds elke dag in mijn gedachten, een hele dikke virtuele knuffel voor jullie.

2. Tasje79

Tasje79 Lid

15 okt 2010
    55
    0
    0
    Vervelende nieuws zeg. Ik zou ook schrikken in het begin... :(
    Mijn schoonzus (zusje van mijn man) haar eerste kindje heeft ook niet goed ontwikkelende handen, bij hem zijn het beide handen. Hij heeft alleen een duim en wijsvinger. Hij is inmiddels al 15 jaar en bij hem is het pas geconstateerd bij de geboorte. Hij heeft in het begin veel therapie gehad en kan heel veel, zoveel dat ik soms echt versteld sta wat hij allemaal kan. Hij gaat naar een gewone school, zit inmiddels op de Havo, wordt gelukkig niet gepest en hij wordt ook ook gewoon beschouwd als een normale jongen... De harde wereld waar ook zijn ouders bang voor waren is er gelukkig niet. Het ligt er ook aan hoe je ermee omgaat denk ik.

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Rus, heeft het ziekenhuis al gebeld ivm de afspraak? Hopelijk is deze snel. Je blijft in gedachten bij me!

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Oud klasgenoot heeft n kindje met alleen duim en pink stompjes. Verder helemaal kerngezond en vrolijk. Hopelijk valt t mee voor jullie!

5. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Rus, hoe gaat het nu met jullie?

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dat vroeg ik me ook af Eeka, kijk elke dag wel een keer... In gedachten nog steeds bij jullie.

7. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heftige situatie voor jullie!
    Wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid kunnen krijgen en dat de uitslag zo goede mogelijk is (alhoewel dat dus ook nog geen zekerheid biedt).

8. beebj

beebj Niet meer actief

heel veel sterkte toegewenst xx

9. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    He bah!
    Het wachten op de uitslagen duurt zoooo lang!
    Heel veel sterkte! Hou ons op de hoogte als je de behoefte voelt.

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Toch weer even kijken... Voor mij lijken deze weken al voorbij te kruipen totdat jullie de uitslagen krijgen, hoe zal dat voor jullie zijn. Afschuwelijk! Denk nog steeds aan je meid...

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ook ik blijf steeds aan jullie denken... Dikke knuffel!

12. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt, wat ontzettend lief dat jullie zo aan ons denken. We zitten helaas nog steeds te wachten :(:( Van een paar uitslagen weten we dat ze goed waren, maar op een hele belangrijke uitslag zitten we nog steeds te wachten. De dagen zijn erg lang, bij elk telefoontje spring ik overeind, en ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een nacht fatsoenlijk heb geslapen.

Sorry, kan niet anders zeggen, maar wat een hel is dit :(

Nogmaals veel dank voor jullie steun, doet me goed

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Lieve Rus, inderdaad wat een hel is dit... Ik reageer straks op je pb, zit nu op de iPad en dat typt niet zo fijn
    Dikke knuffel!

14. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren de laatste uitslag binnen gehad en die is ook helemaal goed. Hij blijft een verhoogd risico houden op problemen ten opzichte van kindjes met een goede 20-weken echo maar we hebben nu ook heel wat narigheid uit kunnen sluiten. Het klinkt nog een beetje onwennig, en we voelen nu een rare mengeling van blijdschap en angst maar…we krijgen een zoon <3 <3 <3

Op een roze wolk gaan we denk ik niet meer terechtkomen, maar ik hoop dat we samen een manier gaan vinden om langzamerhand weer een beetje van de zwangerschap te kunnen genieten.

Veel dank voor jullie steun, heeft me echt goed gedaan: wat fijn dat er zoveel lieve mensen op de wereld zijn die je niet eens kent!

Liefs Rus

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier een stille meelezer.
    Geweldig dat de uitslagen verder goed waren. En gefeliciteerd met jullie zoon!

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wat fijn dat de uitslagen goed waren. Ik duim voor jullie op een gezond mannetje!

17. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Een zoon, wat leuk! <3
    Fijn dat er in elk geval veel narigheid is uitgesloten. Wat moet dat een opluchting zijn, in deze wel hele moeilijke periode voor jullie! ik hoop ook echt dat jullie, hoe onzeker en moeilijk ook, toch nog zo veel mogelijk kunnen gaan genieten de komende tijd, van elkaar, de zwangerschap en natuurlijk jullie kleine man :)
    Veel sterkte en geluk!

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Vooral het zinnetje, we krijgen een zoon, bezorgd me zoveel kippenvel. Want ja, jullie hebben natuurlijk heel wat scenario's gehad.. zo herkenbaar, het gevoel: het komt toch. We krijgen gewoon dit kindje toch! Gefeliciteerd met tot dusver goede uitslagen. Probeer te genieten op jullie manier, al zijn de zorgen nog absoluut niet weg! Hij komt er!

19. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Wat een fijn nieuws! En een zoontje! <3

Heel veel sterkte gewenst voor de verdere zwangerschap. Tuurlijk zal het niet meer onbezorgd worden. Hoop dat jullie er met momenten nog wel een beetje van kunnen genieten.

Krijgen jullie verder nog extra onderzoeken eigenlijk?

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat een fijn nieuws!

*doet een rondedans door de kamer!*

Deel Deze Pagina