20 weken echo: handje mogelijk niet goed ontwikkeld

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rus05, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Wat een goed nieuws!!!!! Dat de zwangerschap maar voorbij vliegt en je jullie zoon snel in je armen kunt sluiten.

2. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Wat fijn zeg! Maar dat het zwaar en moeilijk zal blijven snap ik ook. Veel sterkte, en hopelijk toch een beetje genietse!

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste rus, ik heb vaak aan jullie gedacht en ben erg blij met dit berichtje. Hopelijk kun je na al die angst en zorgen nu een beetje ontspannen en mag je snel jullie zoon vasthouden!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat fijn dat er toch heel veel is uitgesloten! Ik hoop dat jullie toch snel weer een beetje kunnen genieten van de zwangerschap, want het blijft een wonder!

5. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Van harte met jullie zoon en wat fijn dat de uitslagen goed waren! Heb alles gelezen, wat een rotperiode hebben jullie gehad. En wat fijn om te zien dat er meteen iemand opstond die je uit ervaring kan vertellen. Sterkte, maar vooral geniet van je zwangerschap!

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik ben een stille meelezer. Ben echt heel blij voor jullie dat de uitslagen positief zijn. Hopelijk kunnen jullie toch nog een beetje genieten van de zwangerschap. En van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie lieve hartverwarmende reacties, heeft me echt heel erg goed gedaan. Ik voel me een stukje beter dan vorige week, en heb een stapel babypakjes voor lieve kleine jongetjes ingeslagen <3 <3

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ook ik lees stil mee, ik moet zeggen dat je openingspost me even aangreep. Ik kan me de schrik en vrees goed voorstellen. Ik vind het dan ook fijn te lezen dat er verder geen aanwijzingen zijn voor andere dingen bij jullie zoontje.
    Wat goed dat je nu lekker voor hem aan het shoppen bent en daar nu dus echt van kan gaan genieten.
    Het zal straks nog veel onzekerheid met zich meebrengen, maar met zulke sterke en liefdevolle ouders zal jullie kleintje niets te kort komen.

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    *Vind ik leuk :D*

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53