Wow...Spannend.....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cathymoon, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    PFFF moet even van me af schrijven. Ik heb net gebeld met de verloskundige voor een intake afspraak en daar vertelden ze me dat ik morgen al mag komen voor een echo om te kijken of de zwangerschap goed aangelegd is.......Dit had ik totaal niet verwacht :$ en ben helemaal happy maar vind het zo spannend!!!! Nu maar eens even zoeken op Dr. google wat er te zien zou moeten zijn bij 7.3 weken zwanger.

Duimen jullie voor me dat alles goed is.......

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dat is inderdaad wel snel.. Is er een reden voor dat je al zo vroeg mag komen?

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben met 7.4 geweest. Gewoon omdat het kon!

Mocht je het leuk vinden, zie hier mijn echo. Veel meer dan een blobje was het nog niet. :)

Groetjes MG

4. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, volgens mij niet... geen idee eigenlijk..... ze gaf aan dat het wat nieuws was en soort van pilot is binnen de praktijk van mijn verloskundige......Kon ook alleen maar op dinsdag, normaal werk ik dan maar ik neem er graag vrij voor.....
    Voorheen was het zo dat ze zelf geen echo's maakten, dat deed een echo bureau (was zo bij mijn eerste) maar nu dus wel... ach ik stort me maar volledig op dit avontuur.... weet ik gelijk of het er goed uit ziet of niet... voor zo'n zenuwpees als ik is dat wel goed :)

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Bij ons in de echopraktijk is het normaal hoor. Ik krijg iig niet de indruk dat ik erg vroeg mocht komen oid.

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oh leuk!! Alleen maar fijn dat je op zon korte termijn kan komen. Wij moesten 3 weken wachten voor 1e gesprek en 4 voor een echo! heb dus 4 weken in spanning gezeten.

7. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze nu zelf een echo app hebben. Mijn VL heeft alleen een doptone. Maar ik zat ook al snel in het zkhs voor een echo hoor. Bleek met 6 weken en 2 dagen te zijn. Gewoon hartstikke leuk, zo'n eerste echo. :D

8. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    spannend hoor ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad met 6 weken en 1 dag. Was een hartje te zien dus je zult vast wel meer zien als dat hifi

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Jij moet wel.een hartje kunnen zien kloppen met jouw termijn. Veel plezier :)

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is de eerste echo ook standaard met 7 weken, voor iedereen.

Spannend! Ik zal voor je duimen!

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gehad, is bij mijn praktijk niet per se standaard, maar in mijn geval hadden ze gewoon nog een plekje vrij voor de intake met 7w, dus zodoende ook meteen een echo. En met 11w weer een echo gehad :D

12. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net terug van de echo, alles was prima, ze kwamen uit op 7 weken rond (wat best zou kunnen want mijn cyclus was 30 dagen ipv 28 waarmee ze rekenen) en het hartje klopte als een dolle.

Echt zo bijzonder om dit bij 7 weken al te mogen zien....volgende week de intake en dan gelijk de termijnecho plannen.

13. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Gefeliciteerd!
    Nu is het helemaal 'echt' en kun je echt gaan genieten!
    Hier doen ze pas bij 10 wkn een echo en bij eerdere miskramen rond de 8 weken..

14. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd! Lekker genieten nu!

15. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Ik ga morgen voor de eerste echo!

Deel Deze Pagina