Hoi dames! Ik lees hier vooral veel ervaringen met echo bureaus uit het midden of zuiden van het land. Heeft er iemand ervaring of weet iemand een echo bureau in het noorden voor vroege geslachtsbepaling? Vind Lommel nl een beetje ver van noord Groningen Alvast bedankt! Liefs Hilse
Heb je niet die man in Amsterdam ... ff geen idee hoe hij heet, maar ook trouwens geen idee vanaf welke termijn hij het doet. Oooh ja .. Dr. papa heet hij
Ja in Amsterdam zit Drs. Papa. Wij hebben daar met 14-1 een geslachtsecho laten doen, kost je 65 euro maar hij is iedere cent waard!
Verloskundig Echocentrum Ite Boerema - 3/4D echo Deze zit ook in amsterdam. Kost minder en bij dr papa lange wachtijd voor je terrecht kan. Succes
First Look in Groningen 'voorspelt' vanaf 14 weken. Bij onze dochter bij 14 en 28 weken geweest en nu voor 15e week een afspraak staan.
adem in, adem uit en wacht nog een paar weken. als ze het al kunnen zien is het nog steeds niet met 100% en kost alleen maar geld, had je ook uit kunnen geven aan allemaal schattige baby kleertjes gefeliciteerd met je zwangerschap xx
Eens, hier geweest met 15 weken, was echt heel mooi en duidelijk (geen twijfel voor ons en bij dochter na 20 weken echo nog wel), man doet het heel leuk en hij kijkt verder ook overal naar (hartje hersenen etc.
Kiekeboe in langeloo (vlakbij norg) doet het ook vanaf 14 weken. Ze zag bij ons vrij snel dat het een jongetje was en dat is ook keer op keer bevestigd
Bij de 1e in Langeloo geweest voor een pretecho en bij de 2e in Oosterwolde. Die laatste vond ik beter en fijner.
Kiekeboe langelo! Of Amelink in Garijp. Maar weet niet vanaf wanneer Amelink het doet. Maar First Look in Groningen is ook goed, maar vond Langelo toch meer uitleggen.
Tja, ben zelf in Nieuwegein geweest (Utrecht) in het Alnatal. Met 13+4 wist ik dat het een meid werd. Overduidelijk waren er 3 streepjes te zien!