Hoihoi allemaal, morgen heb ik mijn 20 weken echo en ik vind het zo ontzettend spannend. Het is voor ons eerste kindje. Hoop dat alles goed gaat je denkt toch aan vanalles nu Ik zou graag willen weten wat het word maar dat wil mijn man niet hihi dan wachten wij het rustig af. het belangrijkste is dat het gezond is We hebben er in ieder geval wel zin in met een gezonde spanning nu. liefs
Veel plezier morgen! Ken je gevoel, wij hebben woensdag de 20-weken echo en ben nu al super zenuwachtig. Tel de daagjes af. Wij willen beide weten wat het word en natuurlijk het voornaamste dat het gezond is!
Ik heb ook vandaag de 20 weken echo en omdat ik pas om half 3 er hoeft te zijn schieten de zenuwen al aardig door me lijf heen. Deze echo is toch spannender dan alle andere echo´s die ik heb gehad. Veel plezier en succes vandaag!
Onze 20 weken echo was helemaal goed. ik was zo blij om ons kleintje weer te kunnen zien. en ook mijn man helemaal trots haha
Super, kan je nog wat nagenieten Ik ben al in spanning voor morgen. Gelukkig mogen we vroeg gaan, anders hield ik het niet vol denk