Poe, de 20 weken echo is in zicht en ik ben bloednerveus! Ben als de dood dat ik te weinig vruchtwater heb (geen buik, buikpijn in onderbuik, volgens vk bandenpijn) en ik kan het maar lastig.loslaten ik had gister echt zulke erge buikpijn dat ik echt even moest gaan zitten...mijn hemel het leken wel weeen...en nu ik heb gelezen dat dat ook te maken kan hebben met te weinig vruchtwater ben ik bloednerveus voor die echo... Terrecht of niet?
Ik ben bijna 16 weken zwanger en ik heb ook al een aantal dagen last van buikpijn onderin in mijn buik gecombineerd met rugpijn, dus ik lees even mee... Ik heb overigens ook amper een buik.
Oh erg hé? Dit had ik ook.... Die bandenpijn was idd erg pijnlijk. Heb er 2 dagen ziek voor thuisgezeten van m'n werk. Kon geen stap zetten! Toen mijn vk vertelde dat het bandenpijn was, betekende dit voor mij alleen maar dat het kindje lekker aan het groeien is.. dus die buik groeit vanzelf mee! Bij mij was dit ook rond de 20 weken! Daarna ging het heel snel!
Oh echt? Voor mij een opluchting dit te lezen... Ik was van het weekend in het buitenland, weekendje weg...veel gelopen..kan het daarmee te maken hebben? De tranen rolde over mn wangen, zo'n pijn...plus dat ik de hele dag een spierpijnachtig gevoel heb en alsof ik gewichten op mn heupen heb hangen... Het hoeft dus niks te maken te hebben met vruchtwater?
Het was bij mij ook vaak na een intensief dagje (wandelen, fietsen) dat ik er last van had! Wat dat vruchtwater betreft... Geen idee. Lijkt me stug als je al zegt dat je van het weekend veel gelopen hebt en dat die pijn daarna pas kwam. Maar probeer te genieten van de tijd, die 20-weken echo is zo bijzonder!
Heel herkenbaar. Ik loop één dag op je voor. Wij hebben hem woensdagavond. Jullie? Hebben een goede combinatietest gehad, maar bij de laatste controle had de gyn het over een groot hoofd. Kan zeer goed een foute meting geweest zijn, want hij heeft niet echt gezocht en zijn best gedaan, maar toch... Het blijft spannend!
Onterecht! Aan de hand van pijn en dikke buik of niet kun je niet afleiden of het goed gaat. Ik had tot 18 weken ook regelmatig kramp of steken als ik opstond of andere beweging maakte. Tijdens 20 weken echo is er niets gezegd over hoeveelheid vruchtwater. Ik ben nu 26 weken zwanger en draag nog steeds eigen kleding, maw ik heb nog steeds niet echt een dikke buik. Begint nu een beetje te komen. Maak je dus geen zorgen. De een heeft wel klachten en al snel een buik en de ander gewoon niet. Geniet er gewoon van als er iets mis is dan hoor je dat bij de 20 weken echo. Tot die tijd gewoon genieten want je kan niets veranderen aan de uitslag van de echo! Succes
Ik ben 21+3 (met goede 20-weken echo achter de rug) en heb die pijnen die je beschrijft heb ik na een lange dag werken. Had tot week geleden ook bijna geen buik, nu ineens begint het te groeien..... Probeer je niet te druk te maken, en anders VK bellen. Daar is ze voor!
Hier eentje met al een aardige buik..wel de 2e, maar bij de 1e had ik dat nu ook al Ik herken ook je klachten, bij mij komt het overeen met de 1e dus dat is voor mij de geruststelling. Succes met afwachten..en voor nu proberen lekker rustig aan te doen. Mijn klachten zijn ook erger als ik gewerkt heb.