Een vraagje over de 3d echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door snoepje84, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Dames kan je op een zo een foto zien of t beepje al haar heeft? Gisteren had ik mijn 4d echo achter de rug super leuk en ik maakte een opmerking over of ze haar kan zien. De echoscopiste zei dat het kon zien aan de hand van wat je noemt schaduw op het hoofdje en eerlijk gezegd ik zag echt geen schaduw ;)

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Bij mijn zoontje hadden we met 28 weken een 3D echo, en daarop waren duidelijk haartjes te zien, hij werd ook met een behoorlijke bos geboren

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Ik heb het wel op een 2d echo gezien 3d geen idee

4. In het topic met 'show je mooiste echofoto' (volgens mij) staan ook een paar foto's waarop duidelijk haartjes te zien zijn :D

5. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij mijn dochter waren er duidelijk haren te zien. En die werd met een enorme kuif geboren.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had een 3D echo rond de 30 weken.
    Ik dacht 29.5 weken en daarop zag je duidelijk zwevend haar

7. snoepje84

Huh maar hoe zien jullie dat dan want ik zie echt niks en we hebben beiden echt een bos. Sterker nog de echoscopiste zei met de 20 weken echo dat ze al wimpers kon zien. En hoe zie je op een 2d echo haar??

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Op 2d weet ik het niet maar bij onze 3d echo rond week 27 was duidelijk in z'n nek plukken haar te zien. 4 van die plukken nat bij elkaar zittend haar. Werd wel bij verteld dat dat haar nog uitvalt voor de geboorte maar ook weer aangroeit.

9. Roosje1984

19 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week een 3d echo gehad en ik vroeg toen ook of er al haartjes te zien waren. Ze zei van niet, maar dat dat ook heel normaal is. De haartjes beginnen nu namelijk pas echt goed te groeien, zo rond 28/29 weken, was haar antwoord.

10. Bij de echo afgelopen zaterdag, kon ze ook piepkleine plukjes haar zien zitten :D

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dat kun je wel zien hoor :). Bijde kinderen van mijn hadden haar op de echo. Dochter met 23 wk al. Zoontje rond 28 wk. Bijde geboren met dik bos zwart haar

12. snoepje84

Ik wil heel graag de foto plaatsen zodat jullie me misschien wel meer kunnen vertellen want ik zie t echt niet hahaha

13. Ik ook niet hoor, terwijl er op de foto zelfs 'haar' staat, bij waar het moet zitten.. Ik kan er niets van maken, maar als de echoscopiste het zegt, zal het wel zo zijn :p

14. snoepje84

Dit is de foto van me prinsje met 29 weken. Ik zie niets ze had t over een schaduw ik zie t niet :p wat een mopje hè trouwens hihi (zal m eind van de avond weer verwijderen)

Deel Deze Pagina