Dames kan je op een zo een foto zien of t beepje al haar heeft? Gisteren had ik mijn 4d echo achter de rug super leuk en ik maakte een opmerking over of ze haar kan zien. De echoscopiste zei dat het kon zien aan de hand van wat je noemt schaduw op het hoofdje en eerlijk gezegd ik zag echt geen schaduw
Bij mijn zoontje hadden we met 28 weken een 3D echo, en daarop waren duidelijk haartjes te zien, hij werd ook met een behoorlijke bos geboren
In het topic met 'show je mooiste echofoto' (volgens mij) staan ook een paar foto's waarop duidelijk haartjes te zien zijn
Huh maar hoe zien jullie dat dan want ik zie echt niks en we hebben beiden echt een bos. Sterker nog de echoscopiste zei met de 20 weken echo dat ze al wimpers kon zien. En hoe zie je op een 2d echo haar??
Op 2d weet ik het niet maar bij onze 3d echo rond week 27 was duidelijk in z'n nek plukken haar te zien. 4 van die plukken nat bij elkaar zittend haar. Werd wel bij verteld dat dat haar nog uitvalt voor de geboorte maar ook weer aangroeit.
Vorige week een 3d echo gehad en ik vroeg toen ook of er al haartjes te zien waren. Ze zei van niet, maar dat dat ook heel normaal is. De haartjes beginnen nu namelijk pas echt goed te groeien, zo rond 28/29 weken, was haar antwoord.
Dat kun je wel zien hoor . Bijde kinderen van mijn hadden haar op de echo. Dochter met 23 wk al. Zoontje rond 28 wk. Bijde geboren met dik bos zwart haar
Ik wil heel graag de foto plaatsen zodat jullie me misschien wel meer kunnen vertellen want ik zie t echt niet hahaha
Ik ook niet hoor, terwijl er op de foto zelfs 'haar' staat, bij waar het moet zitten.. Ik kan er niets van maken, maar als de echoscopiste het zegt, zal het wel zo zijn
Dit is de foto van me prinsje met 29 weken. Ik zie niets ze had t over een schaduw ik zie t niet wat een mopje hè trouwens hihi (zal m eind van de avond weer verwijderen)