Mijn man en ik hebben 1 september nog een 3/4d echo gepland staan om 21.30 uur, ben dan 28 weken en 4 dagen zwanger. Nou is er een plekje vrijgekomen op donderdag 4 september om 18.00 uur (ben dan dus 29 weken en 1 dag zwanger), kreeg dit gemaild van de eigenaresse van het echobureau. Twijfel erg omdat ik de placenta aan de voorkant heb liggen en ik al bang was dat 1 september aan de late kant was. Volgens de eigenaresse van het echobureau kan dit nog prima en blijkbaar vindt zij dat ook 3 dagen later nog kan. Wat vinden jullie en heb ik met 1 van beide tijden een grotere kans dat ons kindje dan wakker is? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wanneer jullie voor de echo zouden gaan. Hoop op snelle reacties, denk dat 4 september om 18.00 uur snel weer vergeven is. Alvast bedankt. Groetjes!
Je weet zelf wanneer jouw kindje het wakkerste is. Hier had ik een avond kind (die nu nog steeds tegen laat naar bed gaan kan) en 2 dag kinderen die nu hun slaap nog steeds hard nodig hebben. vwb de groei maakt naar mijn idee die 3 dagen geen verschil.
Het wisselt hier heel erg, dus daar kan ik het niet van af laten hangen. Hangt er ook van af van of ik rustig zit of bezig ben en dat is niet elke dag hetzelfde. Zou echt niet weten wanneer ons kindje wakkerder is. Wil eigenlijk vooral graag weten of 29+1 weken niet te laat is bij een placenta aan de voorkant.
Krijg net een mail van de eigenaresse van het echobureau en zij raadt aan om de echo op 1 september te laten staan, ze zegt dat ze dan een grotere kans hebben om er goed bij te kunnen.
Hoi, Wij hebben met 29+ 5 een 3/4d echo laten doen en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Was allemaal prima te zien hoor! Hier alleen een eigenwijze baby die steeds een hand voor het gezicht hield Veel plezier bij je echo
@Jezz: wij laten em toch staan op 28+4 weken op aanraden van de eigenaresse van het echobureau. De afgelopen 3/4d echo had ons kindje inderdaad ook vaak een handje voor het gezicht, toch ook wel erg grappig. Maar mooi dat het bij jou zo laat nog wel goed ging, zou toch echt onwijs zonde vinden als het niet meer (goed) lukt...
Mijn ervaring is dat mijn kindjes juist later op de avond het wakkerste waren, omdat je dan zelf rustiger bent.
Ik heb geen werk, dus voor mij maakt het in dat geval niet uit of het s ochtends of s avonds is... Maar kan wel proberen overdag wat actiever te zijn door bijvoorbeeld schoon te maken oid, hopelijk is ons kindje s avonds dan lekker wakker.