Hallo, Hoop dat iemand me kan helpen... Ik ben voor de 12-wekenecho geweest enige tijd terug en toen was de baby echt superduidelijk in beeld! De echoscopiste zei ook dat ik heel mooi beeld in mn buik had en dat dat verschilt per persoon... Nou vroeg ik me af of dat ook verschilt per keer dus of de 20-wekenecho ook zo mooi duidelijk zal zijn? Voor degenen die meerdere echo's hebben gehad: Was het bij jullie ongeveer hetzelfde? De scherpte en het duidelijk zichtbaar zijn van de baby of elke keer anders? De ene keer wazig en dan weer scherp? Beetje wazige vraag (om in t thema te blijven) maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen...
Ligt aan het apparaat, aan de ligging en de beweeglijkheid van de baby, de hoeveelheid vruchtwater, de hoeveelheid vet die jij op je buik hebt en weet ik allemaal wat voor factoren. Het is niet te voorspellen dus. Maar meestal kan je het met 20 weken wel heel goed zien allemaal. Mooi he?!
zoals vlinder84 al schreef dat ligt aan meerdere dingen. Bij mij waren de echo van Maricha altijd heel mooi duidelijk en zagen we haar goed in beeld. De beeb die er nu aankomt is een echte draaikont! Dus op zich wel duidelijke echo maar steeds beetje voor beetje dus eerst voetjes dan armpjes etc. Terwijl Maricha lekker rustig lag te slapen en dus bijna volledig in beeld kon komen tijdens latere echo's
Bij mij was de 1 weken echo echt superduidelijk. Bij de 20 weken echo kon ik er veel minder van maken, haha. We hebben ook veel minder mooie foto's meegekregen. (gelukkig was wel alles goed!)
ik had de eerste met 10 weken en die was geweldig! daarna met 12 weken en die was iets minder, de kleine meid wilde niet echt meewerken. En nu de 20 weken was ie zoooo mooiiiiiiii!