Hallo Wie had een gevoel in de zwangerschap van geslacht? En was dit juist? Waren je zwangerschappen ook totaal anders als je al meerdere kindjes hebt? Ze zeggen wel eens als je een gevoel hebt als moeder wat het wordt. Dat het vaak ook klopt ben erg benieuwd?
Ik wist voor ik kon testen dat ik zwanger was, en ik wist van begin af aan zeker dat het een jongetje zou zijn. Klopte allebei. Bij m'n eerdere 2 zwangerschappen had ik dat beide helemaal niet... Haha. Gek he.
Ik heb nu ook een heeeeeel sterk gevoel. En mijn man heeft hetzelfde gevoel. Al spreek ik het niet uit en hij wel. Dus ben heel benieuwd of ons gevoel gaat kloppen.
Ik wist niet dat ik zwanger was voordat ik teste zeg maar ! Maar had wel gelijk sterk het gevoel dat we een meisje zouden krijgen! Nou ze is er nog niet maar een meisje is het wel !!
Ja ik had dit ook, bij mijn beide zwangerschappen riep ik met de test nog in me handen wat het zou worden, en dit klopte beide keren.
Bij de eerste wist ik al dat ik zwanger was voordat ik kon testen, kan er mede mee te maken hebben dat ik plots een innige relatie met de wc pot had... Uiteindelijk toch maar 4 dagen voor de NOD getest, de strepen knalde er vanaf! Had ook gelijk het gevoel dat ik te vroeg zou bevallen en dat het een jongen zou worden. Had met 34 weken inderdaad al weeen maar met 39 weken bevallen van een zoon. Had nu ook gelijk het gevoel dat ik zwanger was, 1.5 week te vroeg getest en weer was het raak. Heb nu het gevoel dat het een dochter gaat worden. Riep van begin af aan dat ik op 28 of 29 september ga bevallen (ben 9 oktober uitgerekend), maar momenteel hoop ik september zowiezo al te halen. Het geslacht weet ik nog niet dus pas met de geboorte zien we of het gevoel juist was.
ja ik vermoedde een jongetje en het is een jongetje. Mijn zwangerschap is heel anders dan bij Fleur dus misschien daarom.
Vooral het geslacht Bij de eerste was ik 1 dag overtijd en ik riep al dat het een jongen zou zijn (klopte dus). Bij de tweede was ik er van overtuigd dat het een meisje was (bij de geslachtsecho vroeg de gyn of ik het wou weten, en ik zei "kijk maar, maar t zal een meisje zijn). Nu was ik er heilig van overtuigd dat het weer een jongen was, maar het is een meisje. Nu, ik zal maar overtuigd zijn als het eruit is, ik blijf denken dat het een jongen is.
Ik wist al vrij snel dat het wel een meid moest zijn, het voelde gewoon zo en was ook zo. Nu denk ik dat het een kereltje is, zonder voorkeur ofzo verder. Deze zwangerschap is overgins wel heel anders. Over twee weekjes weten we het, ben benieuwd!
Bij m'n 1e zei m'n vader dat het een meisje zou zijn met blonde krullen. En m'n man zei ook een meisje. Klopt allebei (ook die blonde krullen). Maar ik had bij de 1e 2 dus geen voorgevoel.
Nou ik had opeens elke avond koude voeten en sowieso koud en dat heb ik het NOOIT. Dus toen wist ik het eigenlijk al... en het was een ongelukje, dus was er niet op bedacht.
Het klopt dus toch wel heel vaak. Ik heb 3 jongens en ben hier onwijs blij mee. Om mezelf te beschermen zeg ik steeds dit wordt weer een jongen. Mensen zijn namelijk heel gemeen. Dan zeggen ze je gaat zeker voor een meid. Nee ik ga voor een gezond kindje. En ben onwijs rijk en blij dat ik 4 keer een zwangerschap heb mogen mee maken. Zwanger raken gaat niet altijd vanzelf. Weet zeker als het straks een meisje is dat ze zeggen fijn he na 3 jongens een meid. En als het een jongen wordt och wat jammer weer een jongen. Dat vind ik zoooooo gemeen ik ben blij met beide. Als het maar gezond is dat is het belangrijkste. Maar mijn gevoel zegt steeds nee dit wordt een meisje. De zwangerschap is ook totaal anders. Moet onwijs veel overgeven dit ken ik niet van de andere zwangerschappen. Ik had meteen een hoge bloeddruk dit had mijn moeder ook in mijn zwangerschap. Ook mijn man zegt steeds dit is een meid. Moet ook wel lachen hij zegt steeds zie je wel weer een herkenning. Als ik zeg hier heb ik last van dan zegt hij weer een herkennig dit wordt een meid. Wat het ook wordt we zijn er reuze blij mee. 4 jongens lijkt me super stoer. En een meisje ja dat is helemaal nieuw dus ook leuk. Nog een paar weken wachten dan weten we het zeker.
Ben ook elke avond koud. Al is het buiten nog zo warm. Zie je wel zou mijn man zeggen weer een herkenning hahaha. Mij is verteld dat je lichaam dan moe is. En koud wordt dat vond ik wel een logische verklaring.
Aan de andere kant hebben we ook wel beide zoiets. Ons gevoel is heel sterk dat dit een meisje wordt. Meer ook door de zwangerschap dat die zo anders is. Maar dan denk ik weer na 3 jongens een meid dat kan toch bijna niet. Het zou wel makkelijk zijn een jongen daarvoor hebben we alles al. Wordt het een meisje moet alles nieuw komen. De oudste wil graag nog een broertje. Hij zegt meisje zijn kattig. De middelste wil graag een zusje hij zegt ik heb broertjes genoeg. En de jongste is nog te jong net 1 geweest.
Ik heb getest omdat ik zo moe was en het vermoeden had dat het weleens raak zou kunnen zijn. Het bleek dus ook raak. Iedereen, behalve mijn vader, in mijn omgeving inclusief ikzelf dacht dat het een jongen zou worden. Het wordt een meisje!
Ik was er 100% van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Voor de 20 weken echo vroegen ook al veel mensen of ik wist wat het was, en ik zei dan ook dat ik nog geen echo had gehad, maar zeker wist dat het een meisje was. En standaard kwam dan ook de vraag: "en als het dan toch een jongen is?", maar daar had ik nieteens een antwoord op, omdat dat voor mij echt geen optie was, was echt overtuigd dat het een meisje was. En laatst las ik even mijn zwanverschapsdagboek terug, en daar stond bij 4 of 5 weken: 'heb je al een idee of het een jongen of een meisje is?'. En daar heb ik geschreven: "een meisje, weet ik heel zeker!!". En ja, bij de 20 weken echo bleek het idd een meisje te zijn! Maar ook nu nog, omdat ik voor de 20 weken zo stellig zei dat het een meisje was, en de kamer een kleertjes roze zijn, blijft iedereen vragen "en als het nou toch een jongetje is...?". Aaarrrgh, zak lekker door de stront met je jongetje, alsof ik dan niet blij ben..!
Bij Thirza had ik het gevoel dat het een meisje was, en droomde ik ook over een meisje en dat klopte dus Bij een tweede had ik altijd het gevoel dat we weer een meisje erbij zouden krijgen, maar deze zwangerschap droomde ik van een jongen. Dus toen wist ik het niet zo goed meer Maar mijn gevoel bleek dus juist: 't is weer een meisje Alle zwangerschappen zijn tot nog toe verschillend geweest, ook al heb ik bij allemaal last gehad van misselijkheid, bekkenklachten, maagzuur, lage bloeddruk... en toch allemaal anders, omdat de verschillende dingen wel in heftigheid varieren.
bij mijn eerste wist ik met 8 weken zeker dat we een zoon kregen en dat bleek waar te zijn. met deze zwangerschap zei ik toen ik 5 weken zwanger was tegen mijn man: houdt er maar rekening mee dat dit er best eens 2 kunnen zijn. en ja hoor we krijgen een 2-ling. ik heb dus ook best een sterk ontwikkeld voorgevoel haha
ik dacht bij 5 weken tijdens een begravenis notabene, het is een jongen en hij krijgt het karakter van deze man. zo bizar. een jongen klopt maar het karakter zullen we nog moeten afwachten, was een leuke man dus helemaal geen straf als hij daar wat op lijkt! overginds heb ik maar 2 mensen gehoord het word een meisje en ik denk wel 20 die dachten een jongen dus ook wat dat betreft wel duidelijk!