Hoi meiden! Sommigen van jullie konden er niet omheen vanwege m'n overenthousiasme! Maar vandaag met 12.2 WK de 2de echo gehad en duidelijk op de roze wolk geschopt, een stukje zorgen achterwegen gelaten! Wel een afspraak gemaakt in Roosendaal bij "babylook" voor een geslachtsbepaling met 16,3 WK. Wie heeft dit ook laten doen? Heb je nog voorbeeldjes? En hoe betrouwbaar is het?
Met dat termijn is het betrouwbaar hoor! Als het een jongen is zie je al duidelijk een "klokkenspel" hangen. Hihihi Bij een meisje zie je echt 3 streepjes.
Haha oké! Ja als het de beentjes bij elkaar houdt (wat het later ook moet doen ) krijg je gratis een tweede poging! Ben benieuwd of we ook echt een stoer manneke krijgen
Ik heb bij 16.3 weken ook een pretecho laten doen en het geslacht is inmiddels 2 keer daarna bevestigt Dus ik zou ook zeggen dat het wel betrouwbaar is Veel plezier
Ja we doen niet 3D, gewoon 2d.. Want 3D blijkt er zo vroeg nog niet zo gezellig uit te zien.. Maar heb je nog een foto ervan? Verder ben ik niet nieuwsgierig
Nou hier anders geen klokkenspel, was 100% meisje....maar bleek 3 weken later toch echt een knulletje! Ze kunnen wel zeggen 100% jongen, maar nooit 100% meisje. De geslachtsdelen kunnen nog wat verstopt liggen.
Ik had met 15+1 een geslachtsbepalings echo 2D en het was overduidelijk te zien. Met 20+0 bevestiging gehad met de 20 weken echo.
Was bij ons ook hoofdzakelijk 2d, alleen omdat de jonge man niet zo heel goed lag heeft ze ook wel eens naar 3d/4d overgeschakeld om beter te kunnen kijken/laten zien Is niet zo´n goede kwaliteit omdat ik het gefotografeerd had met flits maar zeker wel wat te herkennen
spannend ik ga ook met 16 weken en 3 dagen kijken wat het wordt. Ik vind het zoooo spannend hihi . Mijn nichten zijn allebei met 15 weken geweest en was al goed te zien. En het is ook geworden, wat ze toen hadden gezegd.
Dachten ze een jongen te zien met de 12 weken echo? Leuk zeg! Wij hebben maandag, met 12+4 een echo. De geslachtsbepaling laten we met 15+0 doen en anders mogen we herkansen! Gaat alles verder goed met je?
Ik heb hem met 16 weken en paar dagen laten doen. Het was een mannetje en tot nu toe is hij het nog steeds hahahaha... Deze week nog 3d-echo gehad waarop meneer niet mee wilde werken, maar toen was het nog steeds een mannetje!
Ik ben bij mijn dochter geweest met 17 weken en toen was het duidelijk, ik zag het 'hamburgertje' zelf ook meteen terwijl ik echt 0 verstand heb van echo's haha dus dan neem ik aan dat het vrij duidelijk was
Hier met 16 weken ook geslachtsbepaling laten doen. We kwamen aan en ik ging liggen en ik dacht bijna gelijk te hebben gezien dat het jongen is. Zij was toen nog niet echt aan het kijken. Hierna ging ze zoeken want hij was eigenwijs. Toen ging ze maar eerst de rest laten zien, op een gegeven moment was het even te zien. Hebben er dus geen duidelijke foto van. Heb daarna nog 3 echo's gehad, allemaal jongen en de laatste keer konden we het ook goed zien. Hier twee van onze foto's. -=] kleintjekruisbeek.babysite.nl [=-