20 weken echo, mag dochter van 11 maanden mee?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Appel28, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Ik heb volgende week mijn 20 weken echo mag ik mijn dochter van 11 maanden gewoon meenemen? Ik heb mijn echo in het ziekenhuis van. Maastricht.

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Op onze brief staat nadrukkelijk vermeld dat er geen kinderen bij het onderzoek aanwezig mogen zijn en maximaal 2 personen. Ik denk dat je het beste even aan het ziekenhuis zelf kan vragen, maar denk dat het niet mag.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In ons ziekenhuis mocht het ook niet. Het is een medische echo, dus ze moeten zich kunnen concentreren. Daarom willen ze er liever geen kinderen bij en wij mochten maar één persoon meenemen. Het is geen pretecho.

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Bij ons mag er ook maar 1 persoon mee, geen kinderen. Lijkt me voor jezelf ook fijner en rustiger.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    In mijn ziekenhuis mag het ook niet.

6. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Bij ons mag het niet en staat dat ook duidelijk op de brief.

7. singa

singa Niet meer actief

Bij mij werd het bij het maken van de afspraak nog uitdrukkelijk gezegd dat er geen kinderen mee mogen. Ze kon blijkbaar mijn dochter horen door de telefoon.

8. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Toevallig heb ik hiervoor de kliniek gebeld vorige week, want ik heb binnenkort ook een 20 wk echo. Mijn dochter is 9 jaar, en prima in staat om rustig en stil erbij te zitten, maar het mag écht niet. Ze mag wel in de wachtkamer wachten. Maar daar heb jij ( met je jonge kindje) niets aan haha!
    Ik laat haar trouwens niet achter in de wachtkamer hoor, ze mag lekker naar oma

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee en ook al mocht het niet verstandig, misschien krijg je wel heel slecht nieuws dan kan je je kind van 11 maanden er niet bij hebben.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier was dat helemaal geen probleem. Was een mooi hoekje voor de kids zelfs dus die hebben zich prima vermaakt ;)

11. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, duidelijk dus. Ik laat haar lekker thuis. Bij mij hebben ze niks gezegd en op de brief stond ook niks, raar.

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Bij ons mag het wel. Wij hadden onze zoon ook mee naar onze 12 weken echo en kregen totaal onverwacht slecht nieuws. Was erg verdrietig en verwarrend voor onze zoon. Ik zal dat dus nooit meer doen!

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb ook de 20 weken echo gehad in Maastricht maar het mag niet daar. Word idd niet heel goed aangegeven maar ik had een gewoon foldertje gejregen bij de gyn in mn eigen ziekenhuis en daar stond in dat je geen kinderen mee mocht nemen en niet mag filmen enz.

Hoop dat je niet voor specifieke redenen naar Maastricht moet :(

Deel Deze Pagina