Ik heb mijn 20 weken echo met 18 weken en 4 dagen. Is het dan al te zien of het een jongen of meisje wordt??
Als het baby'tje een beetje duidelijk ligt wel, maw nt met de billetjes dichtgeknepen ik wist toen ook al dat ik een jongetje zou krijgen !
Hangt er zowiezo alijd vanaf hoe de baby ligt! Maar ik denk dat ze het wel kunnen zien,hangt er echt helemaal vanaf hoe de kleine ligt! Spannend hoor!!!!!
Hi Touria, Zou volgens mij wel moeten kunnen. Maar hangt inderdaad van de ligging. Onze kleine meid heeft een tijdje geleden tijdens een echo in de kleermakershouding gezeten en dan zie je mooi niets....... Later hebben we het gelukkig wel kunnen zien. Heel veel plezier met de echo! Gr. Carmen
Ligt er wel aan hoe de baby ligt, maar in principe word in de 12 week de eierstokken of zaadballen aangelegd. Dus met 18 weken moet het zichtbaar zijn voor een echo.
ik had twee topics geopend 1 bij onderzoeken en echo's, en 1 bij zwangerschap, iemand heeft 1 verplaatst.. vandaar dat het dubbel is, ik weet niet hoe ik er 1 moet verwijderen..
Mijn gyn wou het pas vanaf 20 wkn de echo doen, hij zei dat dan pas de organen goed te zien zijn of dat ze goed kunnen functioneren ofzoiets. Hij weigerde om het voor de 20 wkn te doen!