Mijn vriend heeft net vakantie gehad en we kunnen niet eerder. Maar die vrouw was het er niet mee eens het moest voor de 21 weken . Ik zei nou dan doe ik geen 20 weken echo want ik ga niet zonder mijn vriend. Toen zei ze weer van ja maar het is zo belangrijk het wel te doen dan doen we het toch maar wat later. vond hel wel raar hoor. Maar ik lees dat er meer dames zijn die het ook later hebben.
wij hadden de 20 weken echo bij 21.6 weken, niets aan de hand. Gaat erom dat mocht je nog actie willen ondernemen bij eventuele afwijkingen dat je dan wel erg snel moet beslissen. Wil je dat sowieso niet, dan maakt het niets uit. Ga maar lekker genieten van die echo straks! Erg leuk om die kleine zo te zien bewegen in je buik!
Ik heb mijn 20 weken echo op 21.3 weken gehad. Mocht de zwangerschap eventueel afgebroken moeten worden dan kan dat volgens mij tot 24 weken als ik mij niet vergis, maar daar gaan we niet van uit. Veel succes!
Bij ons wordt geadviseerd de echo tussen de 20 en 22 weken te laten maken. Dit heeft met die termijn te maken. maar ook met de groei van het hartje. Binnen deze periode kunnen ze eventuele afwijkingen aan he thart waarnemen, daarna niet meer. Wij hebben de afspraak met 19 + 5.