Dag allemaal, Vandaag een eerste echo gehad, zou hem eigenlijk donderdag moeten hebben.. maar vandaag kreeg ik last van innestelingsbloeding... had donker rode bloedpropjes vertrouwde het niet dus gebeld of ik al een echo mocht hebben, mocht er gelukkig direct heen. Ik zou nu 7.4weken moeten zijn. De verloskundige kon een vrucht zien, deze had de grote van een 5a6 weken oude vrucht. Helaas klopte het hartje niet, dit kon zijn dat ik toch niet zolang zwanger ben ala ik dacht of het vruchtje is gestopt met groeien bij week 5. Nu moet ik volgende week donderdag pas terug komen! Hoop zooooo dat het hartje dan wel.klopt!!!! wie heeft hier nog meer Ervaring mee??
Ha meid, dit komt heel vaak voor en het kan echt twee kanten op. Soms is de eisprong toch wat later geweest dan gedacht, of ontwikkelt de vrucht zich ietsje trager dan volgens het boekje. Maar het kan idd ook zijn dat het niet goed is. Het is een kwestie van een week afwachten. Lang zijn die dagen dan he! Ik duim voor je.
Wat een vervelende week met wachten. De 1e 2 maanden is het sowieso steeds afwachten of je geen bloeding enzo krijgt, maar meer dan dat kun je niet doen. Het kan inderdaad heel goed zijn dat jij je paar dagen vergist hebt, dat kan zoveel schelen in hoe groot je kindje nu is en als de VK zegt dat het kindje nu 5 of 6 weken is dan kan dat de verklaring zijn waarom het hartje nog niet klopt. Is het waarschijnlijk gewoon nog te vroeg voor. Succes!
Ja na berekening zou ik nu 7 weken zijn maar mijn cyclus was nog maar 2 maanden echt stabiel... hopen dat het gewoon lekker groeit en een klein hummeltje zoals papa en mama wordt!!!