Net de controle gehad bij de verloskundige en we konden de hartslag van de baby al mooi horen. Wie heeft dat ook kunnen horen bij 11 weken en 3 dagen?
ik hoorde het thuis voor het eerst met de angelsound ik was toen 10+3. de verloskundige heeft met 12 weken voor het eerst geluisterd bij mij, was toen ook heel goed te horen
hier enkel nog zien kloppen en nog niet gehoord! gister en vandaag met de angelsounds thuis geprobeerd,, helaas nog niks kunnen horen....
Bij de 1e zwangerschap heeft ze het pas bij de 13w controle geprobeerd. Deze zwangerschap met 10 weken en een mooi treintje horen denderen
Bij mijn eerste was het met 12 weken precies nog niet te horen. 4 weken daarna wel. Overigens had ik bij 12 weken + 2 dagen een prachtige echo, dus het zegt niets.
bij ons bij 8 weken en 3 dagen bij de gyn in het zh....was super om te horen!! We hebben het ook gefilmd... Geniet ervan!! Liefs
ik ben week 12 geweest en toen hoorde ik het ook. Erg bizar!!! eerst kon ze het niet vinden, maar dat komt omdat mijn baarmoeder iets gekanteld is.