20 weken echo met peuter erbij?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door guppie81, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ga alleen en manlief past op dochter. samen met haar gaan zie ik niet zitten en we hebben helaas geen oppas voor die dag.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kunnen je man en dochter dan niet mee? Als het dan niet gaat, kan hij altijd weggaan met haar.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als wij slecht nieuws zouden krijgen, zou ik het juist heel fijn vinden als Eva er ook bij zou zijn...
    Maar praktisch is het niet, als je allebei goed de echo wil volgen. Vandaag hadden we weer een echo, maar Eva was net wakker en nog niet aangekleed. Anders waren mijn moeder en Eva ook meegegaan en als het dan niet zou gaan, zou mijn moeder met haar in de wachtkamer gaan spelen.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ze kan echt geen minuut stilzitten en weet dan toch al dat ik me voornamelijk veel met haar bezig ga houden, dus dan liever niet. wil me echt op de echo concentreren ;)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ze echt niet kan stilzitten wordt het wel lastig inderdaad ;). Lukt het ook niet met wat lekkers te eten erbij?
    Ik denk dat het hier ook niet zo goed zou werken hoor, Eva vindt het wel heel interessant allemaal, de pretecho heeft ze op dvd gezien en daar heeft ze toch wel een kwartier ademloos naar zitten kijken :). Maar dat is dan ook thuis, op de praktijk is het toch weer anders.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Goh, ik heb hier nooit over nagedacht en heb bij de 20-weken echo m'n zoontje gewoon meegenomen. Vonden ze in het zkh ook geen enkel probleem. Ze hebben hier bij het echocentrum alleen gezegd bij de nekplooimeting dat het niet handig was om hem mee te nemen, omdat ze dan heel secuur moeten kunnen meten. Bij de 20-weken echo namen ze veel meer de tijd, dus dan kregen ze het toch allemaal goed genoeg in beeld om goed te kunnen kijken.

Hij was een beetje aan het klimmen en klauteren, had wat blokjes mee en heeft zich eigenlijk keurig gedragen. Ik had er geen last van en de echoscopist ook niet.

Deel Deze Pagina