Was helemaal goed vandaag, ukkie meet 5,50 cm van koppie tot stuit en was superbewegelijk. Helaas kwamen we er wel achter dat de placenta tegen mijn buikwand aanligt, dus grote kans dat vanaf buiten de kleine pas laat te voelen is, maar ach ... hij/zij doet het goed en dat is het belangrijkste! Op de echo hieronder kan je heel mooi de 5 vingers tellen linksboven van het hoofdje Volgende week horen we telefonisch de bloeduitslagen. Bekijk bijlage 49095
Hoi astrid, gelukkig maar! super! Ik heb dat ook ,dat mijn placenta tegen me buikwand aanligt,ze zei je kan rond de 22 weken iets gaan voelen. Maar volgens mij voelde ik hem gister al een klein beetje, kleine plopjes onder in me buik....en als ik rust ,soms ook weer...echt appart! super! geniet ervan meis! liefs
Fijn he als alles gewoon goed is! Ik was van de week ook zo zenuwachtig of het kindje wel gezond zou zijn!! Maar zowel de bloedtest (kreeg ik meteen te horen!!) als de echo lieten een prima gezond kindje in wording zien!! geniet ervan en als de nekplooimeting goed is, is het wel zeker dat ook de bloedtest goed zit hoor!