ik denk toch een jongen. op de eerste echo zie ik echt niets. geen streepjes of een piemeltje en bij de 2e foto zie ik duidelijk iets uitsteken en horizontale streepjes en een echoscopiste heeft mij uitgelegd bij de geslachtsbepaling van mijn dochtertje dat horizontale steepjes in combinatie met iets dat uitsteekt op een jongen wijst.
Ik denk ook een jongen, maar vind beide fotos onduidelijk. Op de 1e zie ik helemaal niets en op de 2e zie ik wel iets uitsteken, maar dit zou ook evt. navelstreng kunnen zijn
ik zeg een meid..ik zie bij de eerste foto niets uitsteken. En op de tweede zie ik streepjes. maar de rest zegt jongen.. moeilijk hoor.
2zoet, probeer niet andermans topics te vervuilen. Of maak een eigen topic aan, of plaats je foto/vraag in het daarvoor bestemde nub topic.
Ik heb de foto's gemaakt door de DVD beelden van de geslachts echo stil te zetten op het moment dat het geslacht bekend werd gemaakt. Ik geef toe dat het daardoor onduidelijke foto's zijn waardoor het lijkt alsof het een jongetje is. De echoscopiste heeft toch echt gezegt dat het een meisje is. Misschien is onderstaande foto duidelijker.
dat lijkt meer op meisje maar vind t kan rond deze tijd nog zo veel erlangs gekeken worden. grote lipjes lijken heel veel op geslacht van jongen
de laatste foto laat indd heel duidelijk een meisje zien! als je die als eerste had geplaatst had iedereen een meisje gezegt
Die eerste 2 foto's vindt ik wat onduidelijk en eigenlijk niet echt op een meid lijken, zo zag het er iig bij mijn dochter niet uit, dus zou ik ook zeggen een jongen! Op die laatste foto is het wel overduidelijk een meid!