ik vind het zooooooo spannend, ik voel me weer net als de eerste echo, zenuwachtig, benieuwd of alles nog goed is. Ben de afgelopen tijd alleen maar ziek geweest, eerst twee weken zware buikgriep en nu weer een zware verkoudheid.Hoop dat t kindje dit allemaal heeft overleefd! ben ook zo benieuwd als ze gaan kijken of alles er echt op en aan zit...
Ik doe gezellig met je mee morgen...ik heb hem om 9.40 uur en jij? Ik heb er zin aan maar ben ook een beetje eznuwachtig, hoe is dat bij jou? Succes in ieder geval!
ik heb 'm om 9:05! gelukkig lekker vroeg.Als alles goed is en we kunnen het geslacht zien is heel mijn dag niet meer stuk te krijgen.Ja ben best zenuwachtig
Hoi hoi, Nou succes morgen! Zou vast allemaal goed komen, ik heb ook buikgriep en verkoudheid gehad ook achter elkaar en dacht ook eerst dat het niet zo goed kwam met het kindje, maar bij de verloskundige was alles prima! IK moet helaas nog 2 weekjes wachten op een 20 weken echo. Groetjes Anna.
succes eefje ik ben ook heel benieuwd ik heb volgende wk woensdag 22nov mijn 20wk echo wij zijn ook hier heel benieuwd wat t gaat worden of hij/zij t wil laten zien he! groetjes krulliewullie
hoi hoi, ik heb hem afgelopen maandag gehad.. meiden succes! en hoop dat jullie er van genoten hebben.. bij ons kleine hummeltje was alles goed, maar helaas was het ook lekker eigenwijs zodat we niet konden zien of het een jongentje of een meisje is... liefs
hallo, ja het was allemaal goed, hij groeit goed en alles zit erop en eraan! en het word een knulletje!