Wil je heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke nieuws! En veel moed en kracht om alle gesprekken en onderzoeken te ondergaan die jullie de komende tijd zullen krijgen!
Wat een verschrikkelijk nieuws... Ik wil jullie ontzettend veel.kracht en sterkte wens voor de tijd die komen gaat.
Wat een verschrikkelijk nieuws en wat moeten jullie door een verschrikkelijke tijd gaan nu! weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve Sterkte!..
Meid heb de tranen in m'n ogen.. Wat erg!! Had zo gehoopt dat het andere niertje er goed uit zag.. Heel veel sterkte gewenst.. Pff wat zullen jullie het zwaar hebben
ik lees je onderschrift desiree.. pffff, zit hier met tranen meid... wat erg... heel veel sterkte, opeens zakt de wereld onder je voeten weg... geniet nog(hoe dubbel t ook voelt) van jullie kleine nu t nog kan.. wij hebben dr heel veel aan gehad om foto's te maken na de vroegtijdige bevalling van *eliza.. heftig lieverd, dikke knuffff
Desiree wat een afschuwelijk nieuws! Ik wens jullie heel veel kracht bij het verwerken van dit grote verlies..
Jeetje meis, ik las je onderschrift en schrok.. dat is zeker heftig! Heel veel sterkte de komende tijd!!
Ach lieverd, had zó gehoopt dat het zou meevallen met jullie meisje.....ook ik weet echter uit ervaring dat een gezond kind krijgen geen vanzelfsprekendheid is maar een wonder. Héél veel sterkte de komende tijd, geniet nog even van jullie schatje in je buik. *dikke virtuele knuffel*
@Desiree en man, ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen de aankomende tijd. Het is gewoon niet eerlijk!
Ohhh wat vreselijk zeg. Ik zag je onderwerp en wilde reageren omdat ons kindje ook een cystenier heeft (die overigens geen functie heeft) en de andere nier een waternier (hydronefrose) heeft... Maar nu lees ik dat alletwee de nieren cystenieren zijn.... Vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen...
Jeetje meid Weet niet goed wat ik moet zeggen.. Als ik het me goed herinner heb je meegekletst met de dec.mama's tijdens de zwangerschap.. Zag je toevallig weer voorbij komen.. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen.. Liefs Roeltje
Dank jullie voor jullie berichten.. ik vind het echt zo moeilijk. ik heb meer geschreven op de vlindersite van ons meisje. de link staat in mijn onderschrift. Wij gaan over tot afbreking van de zwangerschap omdat 1 nier verschrompeld is en de andere niet (de cystenier) niet werkt. Ze heeft gewoon zulke slechte kansen, en levenslange dialyse vinden wij ook geen leven. Volgende week hebben we een gesprek met maatschappelijk werkster van het ziekenhuis, hierna zullen we een afspraak maken voor het inleiden.. Hoe ik deze tijd door ga komen, geen idee, ik heb er de kracht niet voor