Hallo allemaal! Mijn lichaam is hyper gevoelig voor verandering, hooikoorts slaat bij mij snel om in bijna stikken en medicijnen komen 30x zo hard aan. Hierdoor denk ik dat mijn lichaam ook sneller op een lichaamelijke verandering reageert of geestelijk. Het kan tusse me oren zitten hoor! Maar ik heb heel veel symptonen en ik ben met de pil gestopt omdat ons seksuele leven op een zijspoort staat en ik dacht dat dit goedkoper was ermee stoppen. 4 a 5 dagen na mijn periode hebben we gemeenschap gehad. En sinds die tijd is mijn lichaam aan het rebeleren tegen mij, zoals ik bij voorstellen al heb uitgelegd. Maar ik heb toen 1a2 weken na onze gemeenschap een echo gehad (omdat mijn lichaam zo flink bezig was) waar niks op te zien was. Ik vraag me nu af of het dan alsnog mogelijk is dat er nu wel wat te zien is want de symptonen worden alleen maar erger. Afijn ik wil dus morgen de dokter mijn twijfels voorleggen maar ik weet niet exact hoe. Iemand tips?
Of je zwanger kunt zijn? Als je 4 of 5 dagen na het BEGIN van je periode gemeenschap hebt gehad, dan is dat uitgesloten!
Sorry, maar jouw situatie is misschien niet echt standaard te noemen.. Na een MA/miskraam kan de boel behoorlijk van slag zijn. Normaal gesproken is het onmogelijk om op dag 4 van je cyclus zwanger te raken.
tenzij je na het net stoppen van de pil een cyclus heb van 21 dagen? het kan.. maar goed niks wat een test niet kan uitsluiten lijkt mij. dus.. testje halen?
Das waar. Staat niet bij wanneer de pil-stop was. Idd testje halen, lijkt me makkelijker dan speculeren...
Om zekerheid te krijgen kun je het beste een test doen. Maar op dag 4 zwanger raken lijkt me stug. Dan is het niet je ongi geweest. Eitje rijpt niet zo snel
Ze schrijft 4 a 5 dagen na haar periode, dus na het einde van haar menstruatie volgens mij. TS, wanneer ben je met de pil gestopt? Heb je nadien alleen nog een pilbloeding gehad zoals je die altijd krijgt in de stopweek? Of heb je je eerste echte menstruatie ook al gehad? Je zou namelijk ook last kunnen hebben van het ontpillen. Je cyclus is vaak eerst helemaal van slag na pilstop. Het is ook niet gezegd dat je gelijk weer een keurige cyclus van 28 dagen hebt. Integendeel zelfs. Een zwangerschapstest zal in jouw geval duidelijkheid moeten geven.
dag 4 na de menstruatie is misschien wel dag 12 van de cyclus... Maar waarom is er een echo gemaakt? Want dat doen ze niet zomaar! Heb je al een zwangerschapstest gedaan?? (zonder posi test krijg je hier ook geen echo namelijk) Ik zou eerst eens een test doen. Als je negatief test, weet je zeker dat je symptomen van iets anders zijn! Is ie positief, dan ben je zwanger...
Hallo meiden, ik spring even stiekem in! Merah, we zijn al een tijdje naar je op zoek en maakte ons al zorgen. Op je site lezen we ook geen nieuwe berichten meer. Gelukkig vind ik je hier en kan ik uit je handtekening opmaken dat jullie het goed maken. Misschien dat we nog eens iets van je horen? Liefs Manousch