Oh wat zullen jullie geschrokken zijn, leef je 20 weken op een roze wolk en dan zoiets....... Hopelijk kan de arts jullie zo meer vertellen en jullie geruststellen dat jullie kleintje goed geholpen kan worden. Wil jullie van deze kant heeeeeeeeeeel veel sterkte toewensen.
Jeetje meid, je schrikt je toch helemaal wild. Daar gaat je roze wolk inderdaad. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Sterkte vandaag. xxx
Wat ontzettend akelig dat jullie slecht nieuws hebben gekregen. Weet nog precies hoe het is, dat de grond onder je voeten vandaan wordt getrokken ik heb ook alleen maar gehuild en gehuild maar onze dochter had geen kansen. Je zegt dat er wel een vlies te zien was, dan zou het om omphalocèle gaan, want bij een gastroschisis is er geen vlies (en daarbij dus veel moeilijker). Meid, ik hoop heel erg dat er verder niets met jullie kleine aan de hand is. Als het alleen om een omphalocèle gaat (1/3 van de gevallen las ik) dan is dit goed te behandelen. Denk aan jullie. Knuffel en wens jullie alle kracht toe in deze moeilijke tijd.
lilalief... nee he!! shitzooi t zit jullie ook niet heel erg mee heb er gelukkig geen ervaring mee maar heel veel sterkte!!!!!!!!
Lilalief, nee!!! Verdorie.... Er gaat hier een kaarsje aan!! Opereren op zo'n kleintje is niet niks inderdaad, maar als er kansen zijn... Duim voor jullie!! Leenislief, jullie ook veel sterkte!!
ik lees je berichtje nu pas, jeetje ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en ben gewoon sprakeloos ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen!!! en ik duim voor je dat de prognose goed zal zijn wij hadden vroeger een buurmeisje die met een open buik geboren wat en die had zo een litteken over der hele buik, van boven naar beneden en geen navel, ik vond dat altijd zo gaaf toen ik klein was, maar zei is uiteindelijk heel normaal opgegroeid en deed zelfs mee aan nederlands kampioenschappen turnen en tegenwoordig kunnen ze heel veel!!
Meid wat ontzettend schrikken! Wil je bij deze heel veel sterkte wensen, ik hoop echt dat er goede kansen zijn voor je kleine meisje! Hier in de omgeving laatst ook een kindje geboren met de darmen buiten het lijfje. Het meisje is geopereerd en nu helemaal gezond! Sterkte!
Heel veel sterkte gewenst, want wat zal het schrikken zijn als je zoiets te horen krijgt tijdens de 20 weken echo.. Ik hoop en bid voor jullie dat het relatief gezien mee mag vallen en dat er straks hele goede kansen zijn voor jullie meisje!
LilaLief wat een ellende toch voor jullie!! Eindelijk weer zwanger en dan dit... Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen! Ik hoop dat jullie vandaag goede berichten hebben gekregen... *Sterkte*
Oh wat verschrikkelijk om zoiets te moeten horen bij je 20-weken echo! En je hebt al het nodige meegemaakt zie ik in je ondertekening Helemaal te begrijpen dat je in shock was en de echo niet door kon zetten, het is niet niks als je dat te horen krijgt. Ik lees dat er ook verhalen met een goede afloop zijn in vergelijkbare situaties, hoop echt dat dit ook bij jullie het geval is!! Hoe dan ook, heel veel sterkte en hopelijk vandaag goed nieuws!!
Terug uit het ziekenhuis, met een verdoofd gevoel. Ons meisje heeft een omphalocele, dat betekent dat haar darmpjes, en in dit geval een stukje van haar lever, buiten haar buikje groeit. Gelukkig zit er wel een vlies omheen. Helaas zag de arts nog wat andere verontrustende dingen, zoals "strawberry shaped head", twee kleine cystes in haar hoofdje, de middenas van haar hartje is wat horizontaal getrokken en een "clinched fist". Al deze dingen zijn nog geen afwijkingen (de cystes kunnen wegtrekken/nietsbetekenend zijn, de vorm van haar hoofdje kan normaal zijn, iedereen heeft een andere vorm van hoofd, de as van haar hartje kan wat scheefgetrokken zijn door de omphalocele en het vuistje zou ze zelf zo een tijdje gehouden kunnen hebben) maar ze hebben een vruchtwaterpunctie gedaan op verdenking van Trisomie 18. Donderdag, uiterlijk vrijdag krijgen wij hier de uitslag van. Wanneer het alleen de omphalocele betreft kan ze hieraan geopereerd worden, Trisomie 18 is niet verenigbaar met het leven..
Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik zal voor jullie duimen dat ze geen Trisomie 18 heeft.. Heel veel sterkte !
Jeetje Lilalief, wat moeten jullie door een emotionele rollercoaster gaan. Ik weet niet goed wat te zeggen, alleen dat ik erg met jullie mee leef. Ik hoop dat het geen trisomie 18 is. En als het het eerste is dat ze dan de operatie goed mag doorstaan. Dikke knuf.
Sjees... Dan nu deze dagen in onzekerheid..vreselijk!! Hoop met heel mijn hart dat het geen trisomi 18 is!!! Derest kunnen ze in elk geval goed opereren/behandelen. En dan nu de dagen door zien te komen tot aan de uitslag..wat erg.