20 weken echo niet goed (Omaphocéle?)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door LiLaLief, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel meiden, voor al jullie medeleven..
    Fijn om te weten dat er mensen meeleven, ook al gaat het om een onbekende..

2. Oh meid wat verschrikkelijk voor jullie dat jullie kleine lieve meisje trisomie 18 heeft!! Ik moet helemaal huilen ervan ik vind het zo erg!! :(:(:(:(

Ik wilde met mijn voorgaande post zeggen dat de afwijkingen die met trisomie 18 komen idd voor zoveel problemen zorgen dat het kindje bijna altijd overlijdt.. niet de trisomie zelf, maar de ernstige hart-, hersen- en nierafwijkingen zorgen ervoor.. als die niet te zien waren en er was geen trisomie 18 dan had het er nog wel goed uit kunnen zien. Maar dat gaat dus helaas niet op..

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.. ik weet waar je doorheen moet, hoe zwaar het is, hoezeer je de kracht nodig hebt, ook van de mensen om je heen. Hoe moeilijk het ook is, vergeet niet, dat er op een dag vrede is, en dat je meisje er hoe dan ook voor altijd is. Jullie prachtige, lieve, kleine, mooie meisje. Van buiten perfect, van binnen zo ziek :(

Mocht je iets willen weten over de zwangerschapsafbrekening, hoe dat gaat, en de tijd erna bijvoorbeeld, vraag het gerust!!

Ik denk aan jullie, en jullie kleine meisje, hierdoor zal zij geen pijn hoeven te lijden, maar dat feit doet nu niets af aan je verdriet. Ik kan de pijn nog precies voelen, zo snijdend door je hart hen, verschrikkelijk. Nogmaals heeeel veel sterkte met alles en ik zal aan jullie denken het raakt me zo enorm..

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat erg zeg, heel veel sterkte gewenst in deze zware tijd..

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wij denken aan jullie...

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Lieve Lilalief,

Ik lees nu je hele verhaal pas... wat een afschuwelijk verhaal meis!

Omdat er toch niks is wat ik zeggen wat je nu helpt wil ik je alleen maar laten weten dat ik aan je denk, je een hele dikke knuffel geven en hopen dat je ergens de kracht vindt om hier doorheen te komen. Al is het maar voor Lila.

Liefs Betty

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    O nee toch lila. Wat vind ik dit erg voor jullie. Ik ken je nog van de februari mama's en nu van de augustus mama's. Ontzettend wel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd! Ik denk aan jullie!

7. jut

jut Lid

21 mrt 2012
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    We kennen elkaar niet maar las dinsdag je verhaal en moet er steeds aan denken.. dus wil toch even tegen je zeggen dat ik het vreselijk voor je vindt.de hoop en blijdschap van de echo en dan wordt je angst ineens werkelijkheid. Het lijkt me echt verschrikkelijk, heb er niet de juiste woorden voor. Wens jullie alle kracht van de wereld toe voor alles wat er nu gaat komen. Heel veel sterkte.

8. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Hè getsie dat is niet wat je wilt horen. Wat voelt dat toch onrechtvaardig dat zo'n actief klein meiske toch zo ziek is.. en dat papa en mama zo'n vreselijke keuze moeten maken! Meis ik wens je kracht toe om hier doorheen te komen.. samen met de mensen die je lief zijn.

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Lieve Lilalief,

Ik ben hier terecht gekomen via mijn lieve forumvriendinnetje Betty Barclay.
    Ik moet reageren van mezelf, maar wat kan je zeggen?
    Woorden schieten tekort.. Ik vind het vreselijk voor jullie en ook hier wordt er met jullie meegeleefd.
    Ik wens jullie heel veel kracht de komende tijd!

Veel liefs, Kit

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Oh nee lila :( :(

De uitslag al bekend...
    Wat vreselijk, geen woorden die je pijn verzachten.
    Alleen dat ik aan je denk en ontzettend veel sterkte en kracht wil wensen voor de tijd die komen gaat.

Ik denk aan je.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Lieve Lilalief,

ook ik ben hier gekomen door mijn forumvriendinnetje Betty Barclay.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Wat een nachtmerrie dit zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Want dat is 't.
    Ik wil jullie ook heel erg veel kracht toewensen.

Liefs,

Patricia

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Veel sterkte toegewenst de komende periode, vreselijk dat dit jullie moet overkomen.

liefs

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Jemig wat heftig meis !
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... Knuffel !

14. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wil je ook veel sterkte wensen komende tijd.

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Lieve Lilalief... Ook BB heeft mij op dit bericht gewezen.... :( meid ik heb er geen woorden voor het is gewoon zo onbegrijpelijk!! en dat moet het voor jou nog meer zijn!
    Hopelijk heb je snel de uitslag, het is vandaag donderdag, dus hopelijk komt de uitslag vandaag binnen en niet pas morgen....
    Heel vee sterkte de komende tijd! ik zal aan je denken en duimen dat je meisje toch nog bij jullie kan zijn over 20 weken!!

xxx *dikke knuff*

16. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lilalief

Ook ik ken je van de mei-mama's (net als BB en melief).
    Ik weet niet goed wat te zeggen. Maar ik wil je heeeel veeel sterkte wensen voor de komende periode! Denk aan je!

17. JannekevL

JannekevL Lid

12 dec 2011
    38
    1
    8
    #97 JannekevL, 5 apr 2012
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
    Hoi Lilalief,

Ik las je post en herkende het verhaal. Ons kindje is een paar weken terug gediagnostiseerd met gastroschisis, op 17 weken. Het was allemaal heel verwarrend na die eerste echo, omdat we toen ook niet wisten wat ons te wachten stond na de constatering van de afwijking. De volgende dag kregen we opnieuw een echo in een ander ziekenhuis en werd het ons allemaal duidelijk.
    Ik geloof wel dat er een groot verschil is tussen omphalocèle en gastroschisis, ook met geassocieerde aandoeningen en de behandeling na de geboorte. Het blijft allebei natuurlijk een buikwand defect en dat is niet leuk om te horen, je stelt je er zo iets anders van voor.

18. JannekevL

JannekevL Lid

12 dec 2011
    38
    1
    8
    Hoi Lilalief,

Ik lees nu de reacties terug en begrijp dat je nog meer ongunstig nieuws hebt gehad (zacht gezegd)...
    Dat had ik net nog niet gelezen, dus nu lijkt mijn reactie heel raar... Sorry...

Ik kan me voorstellen dat je voor een onmogelijk dilemma staat op dit moment en dat je bang bent voor wat komen gaat en hoe het nu allemaal moet. Alle scenario's zijn nu slecht, je bent echt in een horrorfilm belandt...

Ik wens jullie heel veel moed, kracht en sterkte toe... het is allemaal zo oneerlijk af en toe in het leven...

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woorden schieten te kort!
    Heel, heel veel sterkte toegewenst.
    Wat vreselijk allemaal:(

20. kalli

kalli Niet meer actief

Ik heb net je verhaal bij de februari 2010 moeders gelezen en woorden schieten tekort. Wat vreselijk verdrietig en wat een moeilijke beslissingen die jullie nu moeten gaan maken. Ik wens jullie enorm veel sterkte en kracht toe, ik weet zeker dat Juli een mooi plekje in het hart van jullie gezin gaat krijgen.

Veel liefs

Deel Deze Pagina