Oh jeetje. Gister las ik nog mee in dit topic en wilde ik een berichtje plaatsten maar ik wist niks te zeggen en nu lees ik dit. Het leven is soms zo oneerlijk. Dit was niet het geen wat ik had willen lezen. Dit is totaal het tegenovergestelde van wat ik graag had willen lezen. Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd aan jou & je man. Heel veel liefs,
@lilalief, Al kennen we elkaar totaal niet toch kreeg ik tranen in mijn ogen! Wat erg dat jullie wonder dit moet overkomen. Ik wens jou, je mannetje en de rest van je gezin ontzettend veel sterkte toe. Ik zal een kaarsje voor jullie branden! Heel veel liefs Melanie
Wat een verdriet... Ik wens jullie heel veel licht en liefde, voor nu maar zeker ook voor de toekomst.
Jeetje meid, ik weet niet wat ik moet zeggen. Pfff wat een nieuws zeg, wil jullie heel erg veel sterkte en kracht toenwensen in deze verschrikkelijk moeilijke tijd.
Ik schrik hier heel erg van. Meis wat vreselijk!!!!! Heb je onderschrift gelezen en zie dat jullie meisje trisomie 18 heeft. Heel veel sterkte.
Lilalief....ik had niet gedacht dat ik na jouw blije nieuws je dit zou moeten schrijven. Wat een ontzettend vreselijk nieuws. Wat verdrietig dat jullie kindje niet bij jullie kan blijven. Mijn hart breekt. Ik heb er eigenlijk verder geen woorden voor en slechts een "mager"gebaar van een dikke knuffel en veel sterkte gewenst voor de periode die nu volgt....
Jeetje, ik kwam per toeval dit topic tegen en zit hier echt te huilen om je verhaal Lilalief. Ik vind het zo onwijs erg voor jou en je man/vriend.. juiste woorden zijn er niet bij zo'n groot verdriet. Ik wil je alleen ontzettend veel sterkte en kracht toewensen voor de aankomende periode.
lilalief heel veel kracht voor jullie om dit verdriet te kunnen verwerken. dit is het vreselijkste nieuws wat je kunt krijgen
Och meid, wat verschrikkelijk voor jullie. Ik wens jullie alle kracht om dit onmenselijke verlies te dragen.
lieve lilalief, Heel veel sterkte de komende tijd, wat een afschuwelijk nieuws voor jullie. Wat zullen jullie je ontzettend machteloos voelen. Een hele dikke knuffel en ook hier wordt aan jullie gedacht.
Lieve lilalief, Wij kennen elkaar ook nog wel en toen ik via Betty hierop werd gelezen kwam ik hier terecht. Meis wat heftig, wat een moeilijke tijd zullen jullie doorgaan......heel veel kracht en sterkte toegwenst.
Aanstaande dinsdag gaat het gebeuren; wordt de bevalling van Juli in gang gezet. Vind het zo spannend en ook wel eng.. Maar het moet toch gebeuren.
Heel veel sterkte...... Dinsdag wordt heel moeilijk vol emoties.. maar als k je 1 tip mag geven.. probeer zoveel mogelijk te "genieten" als dat mooie kleine wonder in je armen ligt... het is een moment wat je maar 1x met haar meemaakt. Koester elke minuut!!!
Ik ga het proberen.. We hebben wel een fotograaf om mooie herinneringsfoto's te maken, een mandje, mijn moeder gaat mooie dekentjes en een cape-je maken en we zoeken nog een urntje die we mooi vinden.. Heftig allemaal..
Ik weet het meid.. heb het zelf 2x moeten meemaken, vandaar dat ik je deze tip kon geven..... 1 moment die je nooit meer terug krijgt...
jeetje meis ik heb het helemaal gemist!! wat erg! ik kan je alleen maar sterkte wensen. waar beval je?