Wat een vreselijke tijd maken jullie door. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor morgen en de zware periode die voor jullie ligt. Ook voor Lila... ik denk aan jullie. Dikke knuffel!
Nogmaals dank allemaal.. Ik hoop dat het morgen "meevalt" voor zover dat kan en dat we daarna kunnen beginnen aan afscheid en verwerking. Dit is niks zo, de angst voor het onbekende, het afwachten.. slopend.
Herkenbaar meid maar de bevalling en de tijd met haar heb ik zelf wel als positief ervaring was echt wel een mooie tijd ondanks dat je haar daarna achter moet laten. Geniet nog even van je meisje in je buik.. nu ze nog in je buik zit.
heel veel sterkte voor de aankomende periode. hopenlijk valt de bevalling mee. probeer te genieten van de tijd die jullie samen krijgen, koester alle momenten. deze tijd kan je helaas niet terug halen. ik wens jullie heel veel sterkte, liefde en mooie momenten toe
Heel veel sterkte voor vandaag! En ik hoop dat jullie ook hele mooie, dierbare momenten mogen beleven samen..
He meid, Zit aan je te denken, vandaag ben je in het ziekenhuis. Weet precies wat je voelt voor mij is het ook nog maar zo kort geleden. Wil je even laten weten dat hoe stom ook, ik er hele mooie herineringen aan heb. Ik was zo apetrots toen dani geboren was! Probeer van dat moment te genieten, het is maar zo kort maar zo waardevol. Ik hoop dat het je goed vergaat, ik denk aan je... hele dikke knuffel voor jullie allemaal