Ben hem niet verloren hoor. De bevalling hebben we nog even weten te rekken. Beau is nu 3,5 en wel een ziek kindje, met al vele operaties en opnames achter de rug, maar ook een heel vrolijk levenslustig mannetje. Voor ts, wat super dat het vals alarm was.
@ramona80, heftig, maar gelukkig is er wel verbetering gekomen. Lijkt me heel moeilijk om je kleine wonder zo ziek en zwak te moeten zien On topic: Heel erg opgelucht....echt opgeluchter als ooit in mijn leven tevoren...
Wat een supernieuws! Maakt mijn hele dag weer goed. Laat staan jullie dag.. Nou, nu verder genieten van de zwangerschap en jullie kleine mannetje.
Wat fijn!!!!! Geniet ervan!!! N.b. Wel weer een slordige fout van de echoscopiste als je het mij vraagt...
Jaaaa kippenvel bij mij. Super blij voor jullie. Lekker genieten van de laatste periode. Voor je het weet ligt hij in je armen. Veel geluk!
Fijn dat alles goed was Nee, dit ben ik niet met je eens. Het is goed dat het echobureau bij twijfel of als ze wat zien dat niet hoort, doorstuurt. Ook al is het niks bijzonders, achteraf.