Gisteren de MRI gehad. Was goed te doen alleen ze was best bewegelijk. Maar de foto's waren gelukt zeiden ze. Nu inderdaad afwachten tot dinsdagmiddag. We hebben om 15:30 een afspraak. Gelukkig wel veel afleiding tot die tijd. Dankjewel voor al jullie berichtjes! Zodra ik nieuws heb zet ik hier een update neer.
Sterkte! Wat een spanning voor jullie! Gelukkig maar dat je veel afleiding hebt. Dat het maar snel dinsdag mag zijn.
Jeetje wat een moeilijke periode. Heel veel sterkte! Als ik jullie met iets kan helpen mag je pb sturen.
Hier een stille meelezer, ik hoop dat je vandaag meer antwoorden op je vragen hebt gekregen en dat de uitslag (voor zover dat kan) mee zal vallen. Wij zaten vorig in hetzelfde schuitje als jullie, veel onzekerheid en angst over het kindje in je buik. Wens jullie veel sterkte!
Iedereen heel erg bedankt voor alle steun!! We zijn door het oog van de naald gekropen! De echo duurde vrij lang en het gesprek daarna ook maar we weten nu wel waar we aan toe zijn! Ze is levensvatbaar!! En het dandy walker syndroom waar ze 2 weken geleden aan dachten is van tafel geveegd! Ze heeft nog 2 cystes in de hersenen maar deze zullen waarschijnlijk alleen een kleine leerachterstand geven als ze zo blijven. De cyste die in de weg zat bij het zien of de kleine hersenen wel aangesloten waren op de hersenstam was weg! We zijn zooo ontzettend opgelucht! We blijven wel onder controle in het wkz om de cyste te kunnen monitoren maar alles zag er zeer goed uit!! Bevallen kan straks gewoon in ons eigen ziekenhuis. Die ga ik morgen even bellen. Nogmaals heel erg bedankt voor alle steun!!
Ohh wauw wat een superfijn nieuws voor jullie zeg. Fijn dat er nu een hele last van je schouders afvaly
Heb nu pas dit topic gelezen en zat echt in spanning tot je bericht waarin je de uitslag vertelde, wat een goed nieuws!! Heel blij voor jullie <3