Hai allemaal! Dinsdag hebben wij een echo om te kijken wat er binnen in mij zit hihi.. Ben zo benieuwd, maar ik vind het eigenlijk leuker om te kijken hoe het met de kleine uk gaat! Wilde het even delen hoor hihi! Liefss
Ik had gebeld naar een echobureau, en ze zeiden mij dat ze niks konden garanderen maar dat er wel een grote kans is dat ze het kunnen zien met 16/17 weken! Heb met 12 weken al een afspraak gemaakt ! Ben echt te nieuwschierig!
ooh spannend allemaal kan me voorstellen hoe nieuwschierig je bent hoor ben het namelijk zelf ook enorm ik ben pas de 27dec aan de beurt veel sucses dinsdag
Nee, ze kunnen inderdaad niks garanderen maar ik vind het alleen al geweldig om mijn kleine uk weer te zien! Ik ben helemaal in de wolken! En het geslacht.. gewoon leuk om te weten hihi!
Gefeliciteerd mei2009mama! Heb je ook een foto van het geslacht? Ik ben benieuwd rce86, laat je het nog even weten?
Ik heb wel een foto op de dvd staan, het is echt niet te missen hoor hihi.. Maar moet nog even kijken hoe ik dat op de computer krijg!
Ik ben benieuwd, vind dat altijd leuk om te vergelijken. Wij hebben ook een echo gehad (zie album) en t is waarschijnlijk ook een meisje, maar ik weet het niet zeker...
fioon, Volgens mij krijg jij een meid hoor. Ik heb een aantal voorbeelden gezien bij de echo (wel van andere vrouwen) maar die lijkt echt op die van jou!
Leuk zeg ! Ik ben benieuwd, ik mag 23 december, ben dan 16 wkn en 2 dagen. Hoop dat het dan al te zien is ...
Spannend! Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet kunnen zien!. Bij mij was het namelijk zo duidelijk! Ik las ook in een ander topic als tip dat je van tevoren veel suiker moet eten/drinken, daar wordt het kleintje actief van
Haha oke goeie tip. Ik ben verslaafd aan snoep, dus dat komt wel goed. Ik zal het als ik het weet wel laten weten hier