Vandaag met 20 weken en 6 dagen een echo gehad, alles was goed gelukkig. We wilden in eerste instantie niet het geslacht weten, daar aangekomen zijn we toch van gedachte veranderd. Maar wat bleek de verloskundige kon het niet zien, de baby lag met zijn rug naar buiten gekeerd. Ik zag in het begin wel heel snel iets, maar weet niet of dat iets is. ik zag 2 rondjes en daarboven nog 1 rondje maar dat stak een beetje naar boven uit in een soort peer vorm. wie weet hier raad mee, ik weet dus niet of dat geslachtsherkenning betreft. Dat zag ik toen ze bezig was met de blaas en de nieren.
Zoals jij het omschrijft zou je denken dat het een jongetje is maar die zekerheid heb je niet. Als jullie het toch nog graag willen weten kan je toch een geslachtsecho laten maken. Die is meestal maar voor 15 minuten en niet zo duur. Wij hebben hem voor 25 euro laten maken. succes!
Bedankt voor je reactie! Volgende week heb ik weer een echo ook de bloedtoevoer naar het hartje konden ze vandaag niet goed beoordelen door de ligging. Misschien dat het dan te zien is, zo niet dan jammer maar! Maar wel grappig, nu al zo eigenwijs!
Klopt het niet dat als tijdens de 20-weken echo het geslacht niet duidelijk is, je dan een vervolg afspraak mag maken? Dit werd bij mij wel gemeld voor het onderzoek 3 jaar geleden!
Haha wat een verschil. Die van mij ging met zijn benen wijd liggen. Het is een jongetje en je hoort toch vaak dat meisjes de beentjes keurig gekruist houden Zal wel weer een baker praatje zijn. Ik kan je dus helaas niets vertellen over wat je volgende stap moet zijn, maar ik kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierigheid nu wel behoorlijk geprikkeld is Succes ermee!!
Ik weet het niet, het geslacht is volgens mij niet 1 van de doelstellingen van het onderzoek. ik moet volgende week weer, omdat door de ligging ook de bloedtoevoer naar het hartje niet goed te beoordelen was. Als het alleen om het geslacht zou gaan, hoeft het voor mij niet. Als het gisteren te zien was dan zou dat leuk geweest zijn, maar misschien wil de kleine het gewoon niet!
geslacht hoort niet bij de 20 weken echo...dus het is extra...en dan mag je dus niet terug komen om dat nogmaals te bepalen. Enkel als er iets medisch is, of als ze het niet goed kunnen zien allemaal..... een pretecho daarintegen mag je net zolang terug komen totdat het duidelijk is...(als je voor geslachtsbepaling ging hihi) Wel spannend hoor! Ik zou het echt niet kunnen zeggen, echo beelden zijn vaak zo moeilijk te interperteren...laat staan van wat je verteld...kunnen ook gewoon de billen zijn geweest ofzoiets. Hopelijk laat hij/zij het zien op de volgende echo! Groetejs, miranda
Bedankt voor je reactie, klopt ook kan van alles zijn! Het grappige was gewoon dat ik moest gaan plassen even met de billen schudden en weer terug op het bed. Maar nee hoor wilde maar niet draaien! we merken het wel volgende week, zo niet dan maar over 4 maanden!
ik zou het je echt niet kunnen zeggen, jongen of meisje. bij mij was dat ook zo op de 20 weken echo kon de verloskundige het niet goed zien.