Wij gaan volgende week maandag voor de 3d echo Heb er zo`n zin in!!! Ben benieuwd of de zusjes op elkaar lijken, oudste dochter is nu 20 maanden en zal dus grote zus worden! Maar er is helemaal geen topic van pretecho`s...dus wie doet er mee!!???
Sorry, ik krijg standaard elke 2 weken al een echo bij gyn, dus een pretecho gaat het niet worden deze keer
ja wij 24 juni ben heel benieuwd ik krijg ook om de 4 weken een echo zon pretecho lijkt me onzettend leuk
nee haha ik krijg ieder 4 weken een echo i.v.m met de groei van de 2ling . we krijgen 24 juni een pretecho
9 juli pas moet nog zolang wachten.. het is ook een cadeautje voor vriendlief hij zit maar te vissen wat we die dag gaan doen .. ik wil er namelijk een hele dag van maken omdat we s`avonds pas die echo hebben .. dus eerst maar lekker eten enzo xxx
ja het is zeker het wachten waard maar toch... maar gelukkig gaat de tijd wel snel.. we hebben nog veel te doen dus voor ik het weet ik het 9 juli hahaha xx
ik heb op 14 juni mijn 20 weken echo. Ik ben van plan om rond mijn 22e of 29e week een pretecho te laten maken (afhankelijk van mijn vakantie). Wanneer is eigenlijk de beste tijd om een pretecho te maken?? Bij de geslachtsbepaling hadden ze 25 weken gezegd, maar dan ben ik zeker op vakantie... liefs me
ik heb de 24e ook een 3d echo. heb hem net in het ziekenhuis ook heel evetjesn 3d gezien maar hij zat zich te verstoppen dus je zag het niet goed zoiezo veel succes!
@Missdior, bij dochter was ik 27 weken en nu gaan we met 25 weken....het mooist is zeggen ze ook rond deze tijd, vanaf 25 tot 28 weken ofzo....maar er zijn er ook die later zijn gegaan en het ook prachtig vonden alleen is er dan niet zoveel plaats meer. En te vroeg is niet mooi want ze hebben nog geen babyvet en dan is het beeld minder mooi. @Silly ik heb jhaar ook in het zk op 3d gezien maar was mindere kwaliteit de apperatuur helaas....
Bij de eerste zijn we met 25 weken geweest, toen lag er alles voor maar toch een paar mooie echofoto's eruit gepikt. Nu zijn we met 26 weken geweest maar de kleine gaf maar een hele kleine glimp van zichzelf weer, ook weer voeten, handen en navelstreng ervoor. De week erop met 27 weken terug, nu lag hij nog erger dan daarvoor haha. Dus nu moesten we over 2 weken terug gaan (volgende week dinsdag). Ben zo benieuwd of hij op zijn grote zus zal lijken, hij houdt het iig wel spannend.
wij hebben vrijdag een pretecho.. we willen graag weten wat het wordt en wil niet nog 2 weken wachten hahah... wordt al mvr ongeduld genoemd hahah we doen nu wel 2d over een aantal weken gaan we nog een keer maar dan 3d. Heb er helemaal zin in.. xxxx elisa
Hoi, 9 Juli ga ik voor een pretecho ben dan 16 weken zwanger ben zo benieuwd naar de kleine en wil graag weten wat het wordt.
Ik heb net gebeld en we gaan op15juni met 17wk voor de geslachtbepaling en in de 26e week gewoon om te kijken hoe hij/zij eruit ziet
Wij hebben 25 juni de pretecho! Mijn beste vriendin en schoonmoeder gaan mee! We gana de kleine ook vernoemen naar mijn beste vriendin dus het super speciaal dat ze nu al mee gaat Vriendlief gaat natuurlijk ook mee! Ben zoo benieuwd of ze op haar broertje lijkt! Veel plezier maandag! Enne mooie foto's plaatsen he!
nou dan heb jij deze eerder dan mij ik mag pas 9 juli.. ben ook zo benieuwd of deze ook op haar broertje lijkt hahaha.. x
Wij hebben 1 juli de 3d pretecho, ik ben dan ruim 29 weken!! We nemen mijn schoonmoeder mee, als een bedankje dat we 5 weken bij haar hebben mogen logeren (als overbrugging tussen oude en nieuwe woning)! Ze zeggen trouwens dat die echo het mooiste is tussen 25 en 30 weken. Ben heeeel nieuwsgierig hoor ! En ik hoop dat hij er mooi voor gaat liggen haha.