Hallo dames. Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad ik ben nu 20 weken zwanger. Nou kregen wij te horen dat er geen afwijkijkingen te zien waren maar wel dat ons kleine meisje achter ligt op de groei de echo mevrouw was er echt serieus en ben ook doorgestuurd naar de gyn. daar moeten wij donderdag heen daar word de echo nog een keer gedaan. Maar nu ben ik me wel erge zorgen gaan maken. Heeft iemand hier ervaringen ik zou graag jullie verhalen horen. Ben benieuwd hoe het donderdag allemaal zou zijn ben eigenlijk al vanaf het begin van mijn zwangerschap bang dat het mis zou zijn en nu ik er eindelijk van aan het genieten was krijg je dit te horen. Graag hoor ik van julliee Groetjes
Mijn jongens waren ook beide klein tijdens 20 weken echo groeiechos en geboorte. Ik weet we dat ze pas met groeiechos beginnen bij 26 weken. Zolang je kleine meid gezond is en verder niks is zou ik me geen zorgen maken een meeting is ook niet altijd precies Mijn jongens waren klein maar beide super gezond
ons meisje bleek ook wat achter te liggen met de groei bij de 20 weken echo. en nu loopt ze een dikke week voor. onthoud, het is maar een schatting he, en als het verder gezond is, dan is het vast allemaal in orde meid. wel fijn dat ze het even extra controleren.
de mijne zou ook te klein zijn. na de 20 weken echo nog een paar x een groei echo gehad en deze waren goed. ze werd geboren met 3610 gr dus niet 1 van de kleinste.