20 weken echo ook in 3D?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by kimmmmberly, Oct 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    nou vragen mijn vriend en ik ons toch iets af, kan de 20 weken echo ook in 3D gedaan worden? en heeft iemand daar ervaringen mee? onze vk doet namelijk geen 20 weken echo's, wij moeten dus toch naar iemand anders toe, en aangezien we al van plan waren om een 3D echo te laten maken leek het ons wel makkelijk om alles in 1 keer te doen:)

2. tulip

tulip Niet meer actief

nee volgens mij kan dat niet, omdat de 20 wekenecho, echt een medische echo is en dus niet voor de fun.

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    mijn vk deed het voor de gein even, maar de beeb had nog niet zoveel vet en vond het dus niet zo prettig om te zien...

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee dat is puur een medische echo en dus geen "pret" echo.
    Een vriendin van mij kreeg laatst wel een fotootje mee in 3D,was een nieuw apparaat en ze probeerde het uit..geluksvogel:D

Jaime likes this.
  5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    oke ik weet genoeg! dank jullie wel.. ik weet dat de 20 weken echo puur medische is ja, alleen ze kunnen en doen zoveel tegenwoordig dus dacht misschien kan het:p

6. MevrS

MevrS Actief lid

Aug 29, 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Bij mij in het EMC heb ik een GUO laten maken... Een speciale 20 weken echo... Toen kreeg ik van de echoscopiste meteen 2 prachtige 3D foto's mee... Alleen hou er rekening mee dat het kindje nog geen huidvet heeft, dat wordt pas hierna ontwikkeld... Sommige mensen kunnen het als eng ervaren, maar je ziet duidelijk een mini mensje hoor!!

Het mooiste is een 3D echo vanaf 28 weken.. Dan heeft het een lekker bol gezichtje en krijg je de mooiste foto's...

7. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,148
    3
    38
    Drenthe
    Ze laten het vaak wel even zien in 3d wij hebben ook een foto meegekregen van het gezichtje .. wij hebben 13 november de Pretecho ben dan 29 weken.. vind het gat van 20 weken naar 40 toch erg lang zonder het nog te bekijken

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hier ging helaas geen 3d, erg jammer :) *werd gedaan via Star MDC

9. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    wij zijn altijd nog naar amelink in garyp geweest, die man doet het zo leuk en je krijgt zo veel fotos mee en dvds met volledige echo en de fotos op een dvd, je kunt er het kamertje haast mee behangen zo veel. die man maakt ook altijd een stukje 3d echo en geeft daar dan fotos van mee.

maar de echo zelf is volledig in 2d. dan kunnen ze alles goed zien ook van binnen zeg maar.

10. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de praktijk waar ik de 20 weken echo heb gedaan, maken ze standaard (na het hele medische gedeelte) een paar foto's in 3D. Wij hebben dus ons kindje heel mooi in 3D kunnen bewonderen met 20 weken!

11. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ooh wat top! ik ga ook naar amelink in garyp, die zit redelijk dicht bij ons dus dat is het handigst! wat leuk om te horen dat je zoveel foto's mee krijgt en dat het zo'n leuke man is! heb ik toch een goeie keus gemaakt!

Share This Page