hoi meiden, Dit is de eerste keer van mijn leven dat ik een T biljet ga invullen voor een teruggave! Ik ben echt een leek hierin en laat mijn formulieren dan ook sowieso invullen door de boekhouder van mijn man! Maar nu heb ik wat vraagjes en hoop dat iemand deze kan beantwoorden! Heb ik ook recht op die teruggave als ze het vermogen van mijn man zien of is dit echt individueel en wordt daar niet naar gekeken? Wat is een IB60 formulier en wat moet je daarop invullen (deze formulieren krijg ik toegestuurd over het jaar 2002 en 2003 omdat ik daarover geen jaaropgave meer heb) hopelijk weet iemand van jullie mij wat meer te vertellen hierover!
IB is toch inkomstenbelasting. Je kan namelijk over die jaren ook nog terugkrijgen, mits je natuurlijk je jaaropgaves hebt. Overigens heb ik nog nooit dergelijke formulieren ingevuld. Ik moet het ook al een paar jaar doen, want ik zou wel een paar honderd terug kunnen krijgen per jaar.. Ach ja.. komt nog wel.
volgens mij kan je het over 3 jaar terug vragen, maar zeker weten doe ik he tniet. Ik laat het altijd doen omdat ik er ook geen bal van snap. Geloof dat de belasting je ook kan helpen, maar heb altijd het idee dat ze dat in hun eigenvoordeel doen. Als je lid bent van de bond kunnen zij je ook helpen.
ik heb vanmorgen gebeld en ik kreeg te horen dat ik het tot en met 2001 kan terugvragen zelfs! alleen van 2002 en 2003 heb ik geen jaaropgaves meer en toen kreeg ik door dat ik in dat geval een IB60 moest invullen van 2004 2005 en 2006 kan ik een T-biljet blabla invullen met daarbij de jaaropgaves DAT was me allemaal wel duidelijk alleen de vragen die ik in het begin stelde zijn me onduidelijk dus wordt het vermogen van mijn man meegerekend bij zoiets?
hoi als het goed is staat op het IB 60 gewoon het geen wat je verdiend hebt in die jaren. heb ze ook al eens aanmoeten vragen. dus zeg maar ipv een jaar opgave.
oei dat weet ik dus niet..........nou ja ik vindt die twee jaar ook niet eens zo boeiend gaat mij meer om 04-05-06