beste dames, een goede twee weken geleden deed ik mijn verhaal over onze 12 weken echo. dat deze er niet goed uitzag en ik een vlokkentest moest ondergaan. onze angst werd bevestigd, ons kindje in zowel geestelijk als lichamelijk zwaar gehandicapt. trisomie 18, ofwel edwardssyndroom. deze handicap is zeldzaam en niet te behandelen. het kind heeft totaal geen kans als het geboren zou worden en zal binnen de eerste maanden na de bevalling komen te overlijden. daarom hebben wij uit liefde voor ons kindje gekozen dat wij dat onze zoon niet aan willen doen. het doet ongelofelijk veel pijn, en hadden ons alles zo anders voorgesteld. i.p.v. leuke schattige kinder spulletjes kopen moeten wij nu een crematie regelen. ik wilde dit even aan jullie kwijt, groetjes kiwi
Ahhhh meid ik heb er geen woorden voor!! Heel veel sterkte met dit ongelofelijke oneerlijke verdriet! *digi-knuffel*
Wat erg voor jullie maar wat een dapper besluit. Dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd....
Wat verschrikkelijk voor jullie, ik weet hoe het is, wij hebben vorig aar bijna hetzelfde mee gemaakt, geen syndroom, maar wel ernstig gehandicapt zoontje, met 19 weken kwam hij te wereld, ook uit liefde hebben we gekozen de zwangerschap niet voor te zetten. Ik wens jullie heel veel sterkte deze moeilijke tijd die er nu is en nog gaat komen, en heel veel kracht!
De nachtmerrie van iedere ouder als je naar de echo gaat. Een dapper maar moeilijk besluit. Heel veel sterkte voor jou en je partner
Wat een nachtmerrie zijn jullie in gekomen. Wat een moeilijk maar moedig besluit hebben jullie genomen. Heel veel sterkte