Oooh mensen ik ben zo bang voor die echo... ik heb em morgen om 2 uur maar ik schijt nu al in me broek. Ik ben zo bang dat er iets mis is, dat hij/zij een open ruggetje heeft ofzo. Ik snap sowieso niet dat babys met open ruggetje kunnen schoppen in de baarmoeder? Ze zouden dan toch verlamd moeten zijn? Ik ben zo benauwd ervoor, ondanks dat het hartje heel goed en in een goed ritme en sterk klopt... pfffff Ook weet ik niet of ik het nou wil weten of niet, ene kant wel, andere kant niet. Mn vriend wilt het absoluut niet weten, dus as ik het wel weet weet ik zeeeeker dat ik me een keer verspreek.... Wie was er nog meer zo zenuwachtig?
Ik ben ook erg nerveus, maar moet nog tot 20 mei, Probeer nu niet allerlei doemsenario's in je hooft te halen want dan kan je er niet eens van genieten dat je de kleine weer kan zien (dit vertel ik mijzelf elke keer) Ben benieuwd hoe het morgen gaat, laat je het even weten? groetjes bambie
hey hey heb vorige week dinsdag me 20 weken echo gehad en dat was echt prachtig. Ook ik had zoiets van ohhh er zou toch niks ergs zijn of iets niet kloppen , maar je moet er niet teveel mee gaan zitten.Ik zei gewoon tegen mezelf dat mijn vriend en ik heel gezond dus ons niet zo heel druk hoeven te maken (dat wil niet zeggen dat er niks kan zijn) Het slimste ben je af als je ook gewoon zo denkt en je er niet heel druk om maakt. Suc6 morge !
Hoe kom je daar bij? Die kindjes schoppen soms juist méér (o.a. door spasmen). De beweeglijkheid van je kindje is dus echt geen garantie hoor. Het kloppen van het hartje heeft daar ook niks mee te maken. Je moet niet te negatief zijn. Je bent realistisch, das verstandig. Maar doemdenken, is echt funest voor jou en je baby. Niet doen dus! Ga uit van het beste en blijf daarbij realistisch. Succes morgen!
Nou net terug. Het ziekenhuis wil geen echo maken. Doen ze niet zeggen ze. Verloskundige heeft me dus helemaal verkeerd doorgestuurd. Ze heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis en het moest naar een screening bureau zijn. heeft ze dus nooit gezegd. Ik heb zelfs vorige weke nog gebeld om te vragen of het klopte en jaaaa hoor het klopte allemaal werd er gezegd. Nou niet dus, waardoor ik dus een compleet nieuwe afspraak moet gaan maken. Kost me vandaag 600 euro. Mn vriend heeft een eigen bedrijf en die heeft hij de hele dag stil moeten leggen, en ik heb een verlogdag gebruikt, lekker geregeld weer allemaal. Net al allemaal ziekenhuizen gebeld, allemaal pas rond 28-4 juni plek, dan ben ik allang over de 24 weken heen en dan heeft het dus niet echt nut meer. *****zooi
Dat is lekker belachelijk zeg . Heb je je verloskundige nog gebeld? Kan die niet iets regelen? En je zegt dat je allemaal ziekenhuizen hebt gebeld, was het dan niet de bedoeling dat je naar een echoburo ofzo ging? Ik hoop voor jou dat er toch wat geregeld kan worden, lekkere zooi zo!
ja, ik moet maar een nieuwe afspraak maken was haar antwoord. Voorderest is er niets aan te doen. En ja dat was de bedoeling, maar dat wistik niet, ik werd doorgestuurd naar het Ijsselmeerziekenhuis voor de SEO, achteraf blijkt dus dat ze dat niet doen.
Ben ik weer! Alles was goed! Baby groeit heel goed en is al 24 cm incl benen! Lag de hele tijd met het hoofdje naar beneden en helemaal opgekruld dus heb geen fotos van het profiel van het gezichtje, wel jammer maar dat maakt me niets meer uit nu ik weet dat het gezond is! Lag lekker te slapen en af en toe ene trap die de Echoscopiste zelfs voelde haha! Was ook net zo groot als dat ie moest zijn met 21 weken en 3 dagen! Geslacht, geen idee, lag zo opgekruld dat het een twijfelgeval was, dus dat horen we wel met de 25 weken 4D echo!