Ik weet helemaal niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar ik probeer het maar. Ik ben bijna een jaar geleden gestopt met de Mirena, maar heb toen niet echt gericht geklust. Ik heb wel al die tijd een regelmatige cyclus gehad, met rood bloedverlies. Nu zijn we in "officiele" klusronde 5 aanbeland en ik merk dat ik sinds een maand of 3 alleen maar bruin bloed verlies. Soms wat klonterig en deze keer wat slijmerig. Meestal redelijk op tijd, maar 1x was mijn cyclus ineens 4 dagen langer en nu heb ik ruim 4 dagen voor NOD (op dag 22) weer bruin verlies. Ik heb diverse keren getest, allen negatief. Is er iets mis met mij of kan het zijn dat ik wel zwanger ben, maar niet reageer op die testen? Mijn buik is sinds een maand wat opgezet en heb duidelijker zichtbare aderen op mijn borsten. Ik maak me zorgen!
Hoihoi, Als je zwanger bent, moet de test ook positief zijn Vervelend zeg! Heb je wel meer dan 2 dagen bruin verlies? Als je je zorgen maakt, maak dan een afspraak bij je huisarts en bespreek dit even.Hij kan je op weg helpen en indien nodig je doorverwijzen naar een gynaecoloog. Ook Omdat je eigenlijk al een hele tijd onbescherm gemeenschap hebt is het verstandig eens te babbelen met je huisarts. Misschien heb je een beetje hulpn nodig. Imke
Ja, ik heb wel meer dan twee dagen bruin verlies. Het begon deze ronde zondagavond en nu is het met afvegen nog zichtbaar. En wat me vooral opvalt nu is dat ik veel 'propjes' verlies, stukjes vel uit mijn baarmoeder ofzo. Maar na jouw antwoord maak ik me helemaal zorgen; wat zou het kunnen zijn?
HOihoi, Het was niet mijn bedoeling om je bezorgd te maken, mijn excuses hiervoor. Ik doelde met een handje hulp op het zwanger worden niet op het bruinverlies. De velletjes die je verliest en stolseltjes is oud bloed. bloed gaat stollen en komt zo naar buiten. Over het bruin verlies maak ik me geen zorgen maar omdat je eigenlijkal een tijdje bezig bent met zwanger worden denk ik dat je daar hulp bij nodig hebt. Imke
Ik maakte me vooral zorgen om dat bruinverlies... Mijn vriend wil helaas niet zo heel vaak klussen en toen ik net met de mirena gestopt was vermeden we juist zoveel mogelijk de vruchtbare periode. Daarnaast heb ik vorig jaar vanaf april met een hernia gelopen, waaraan ik in augustus ben geopereerd, waardoor er ook weinig van klussen kwam, dus eigenlijk valt het gelukkig wel mee met dat lang bezig zijn! Daar maak ik me (nog) geen zorgen over! Ik ben in ieder geval heel blij met je antwoord; het heeft me een stuk gerustgesteld! Dank je!