20 weken echo, voorgevoel klopt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blauw78, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha, ik moet het even kwijt.
    Gisteren een super 20 weken echo gehad, alles dik in orde. Helemaal gelukkig.

Wij wilden ook graag weten wat het wordt dus ook meteen even tussen de benen gespiekt...;) en ... ja hoor mijn gevoel klopte helemaal, we krijgen een dochter. Ik wist het.

Erg leuk, dit wilde ik even met jullie delen. Nog meer van deze ervaringen?
    x

2. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wat leuk!! :D

Ik had ook een voorgevoel, al toen ik net wist dat ik zwanger was, wist ik al dat het een jongen zou zijn!!
    En toen ik met 16w6d een termijnecho kreeg.. Jaa hoor; en jongen! :D

Apart is dat he, dat je gewoon zo'n vermoeden hebt, en het ook nog klopt!! :D

3. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja precies. Hiervoor was ik er van overtuigd dat ik een zoon zou krijgen.

Grappig dat ik tijdens deze zwangerschap steeds meer het idee kreeg dat dit een dametje was en dat klopt dus ook nog ha ha!

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik dacht 100% zeker te weten dat ik een jongetje zou krijgen maar toch echt een meisje hier! :D Ik had totaal geen voorkeur ofzo dus waar het aan ligt?

5. Alita

Alita Niet meer actief

Leuk hoor....ik had het bij de vorige zwschp en bij deze dat ik het al wist dat we een dochter kregen....
    Het is een gevoel wat ik niet kan uitleggen maar zo kijk ik alleen naar meisjesnamen en meidenkleren enz en het is een rustig gevoel wat ik krijg als ik aan meisjes denk hahahaha

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Super dat de echo goed is!! En zeker leuk als je gevoel blijkt te kloppen! Dat was hier ook 2 maal het geval!

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Had bij de eerste meteen het gevoel dat het een jongen zou zijn terwijl ik eigenlijk ook wel op een meisje hoopte en mijn gevoel klopte toen.
    Ben benieuwd of ik de volgende keer ook zo'n voorgevoel zal hebben :D

Deel Deze Pagina