Verwijdering Cerclage

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Isolde, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hallo dames,

Aanstaande woensdag is het zover, dan wordt mijn cerclage verwijderd en kan het grote afwachten gaan beginnen!
    Kindje was vorige week met ruim 34 weken al bijna 3 kilo dus denk zelf dat ie wel snel gaat komen, maar je weet het natuurlijk maar nooit!!! Ben erg benieuwd hoe alles gaat lopen.........

Afgelopen week nog een gesprek gehad mbt de hartafwijking van ons knulletje en er staan ons zware tijden te wachten!! Open hart operatie binnen een week na de geboorte is nou niet iets waar je op zit te wachten bij je pasgeboren kind maar helaas hebben we in deze geen keus!!!

Ik kom hier af en toe wel even mijn hart luchten!!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pfff wat spannend zeg!! 3 kilo... wow dat woog ik ook toen ik geboren werd, en mijn moeder was 39 weken toen. Dat lijkt me in ieder geval een positief teken, toch?

Ik heb er verder geen ervaring mee, maar wil je veel sterkte wensen voor de komende periode.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wat een mooi gewicht heeft je mannetje al zeg! Krijgt hij wat dat betreft een goede start als hij wel te vroeg geboren wordt. Wat een spannende tijden gaan jullie te wachten. Ons kindje is ook vrij snel geopereerd (5 weken), maar hij woog toen maar 2 kilo.
    Hoe is het gegaan gisteren?

Heel veel sterkte alvasT!

4. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey dames,

Bedankt voor jullie reacties, operatie is op zich redelijk gegaan. Heb wel nog even een nachtje moeten blijven ivm regelmatige contracties maar ze zorgen nog niet voor ontsluiting dus kon vanmiddag weer lekker huiswaarts. Dus nu is het maar afwachten geblazen, kleine doet het in ieder geval prima en trappelt er nog lustig op los (auw mijn arme buik :().

We wachten rustig verder af.....

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Poeh dat is niet niks allemaal. Hoop dat alles goed gaat met bevallen en dat jullie mannetje goed en wel de operatie door gaat komen.

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi hoi,

hoe gaat het nu?

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoe gaat het nu met je?
    zit je kleine nog lekker in je buik?

8. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey dames,

Ja de kleine heeft nog steeds geen zin om te komen!!! Heb wel al een paar dagen last van wat slijm en bloedverlies maar verder dan dat gaat het niet. Houd mezelf maar erg druk bezig en hoop dat ik het op die manier een beetje op kan wekken want ik heb het echt wel een beetje gehad!!!
    Denk iedere keer bij iedere harde buik, "zou dit het begin zijn" maar weet ergens ook wel dat ik echte weeen wel herken en die heb ik toch echt nog niet gevoeld! Maar goed morgen weer naar de gyn en misschien wil die eens kijken want ik heb toch al 2, 3 cm ontsluiting en misschien kan ze me strippen ofzo!!
    Zal allemaal wel niet want ik ben pas 36 weken maar mentaal gezien heb ik het echt helemaal gehad!

Ik houd jullie op de hoogte,

Groetjes

9. nien73

nien73 Lid

28 jul 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Isolde,

Ik heb zelf inmiddels 2x een cerclage gehad. Eenmaal met 32 weken verwijderd en eenmaal met 36 weken, beide kinderen zijn daarna nog tot 38 weken blijven zitten.
    Ik hoop dat het bij jullie allemaal goedkomt.
    Ik ben inmiddels 5 weken zwanger van onze 3e, dus een cerclage zit er over enkele weken wel weer aan te komen

10. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hoi Nien,

Mijn vorige zoontje is ook nog blijven zitten tot 38 weken, nadat met 34 weken de cerclage verwijderd was. Erg wrang vond ik dat toen wel hoor, 2 keer te vroeg bevallen en toen mocht het en kwam hij niet ;)
    Ik word vrijdag gestript en als dat niet helpt gaan ze me maandag inleiden, bij mijn zoontje ben ik binnen 24 uur na het strippen bevallen dus hoop dat dat deze keer ook weer zo gaat zijn.

Wel spannend hoor bij jullie, hoop dat alles goed gaat. Hoe oud zijn je kindjes inmiddels, ik vond het namelijk wel erg zwaar deze zwangerschap en de cerclage erbij. Je moet het toch wat rustiger aan doen en met een peuter van 2 was dat heeeeeeeeel erg zwaar......:$

Groetjes

11. nien73

nien73 Lid

28 jul 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Isolde,

Famke wordt in oktober 3 en Bastiaan is nu net 10 maanden. Dus als alles goed gaat zitten nummer 2 en 3 dicht op elkaar. Zal wel erg druk worden. Ik hoop dat alles goed gaat, maar het zal een spannende tijd worden.
    Veel succes met het strippen en de bevalling. Hopelijk laat je nog horen hoe het gaat
    Groetjes Nienke

12. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hoi Nien,

Zo dat zal inderdaad wel druk worden. Maar ook wel heel gezellig lijkt me. Ik heb zelf altijd een groot gezin gewild maar omdat het toch allemaal even anders loopt als gepland stoppen we er hierna voorlopig maar even mee. Maar goed je weet het maar nooit.......

Heel veel succes in ieder geval met het plaatsen van de cerclage en natuurlijk je verdere zwangerschap. Houd je ons nog op de hoogte???

Ik laat het in ieder geval allemaal weten!

Groetjes

Deel Deze Pagina